مشکلات مالی به تیم ضربه زد

مرزبان: با هسلر از پدیده می رویم

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۷:۳۴
کد خبر: ۲۸۱۷۹۴
مرزبان: با هسلر از پدیده می رویم
سرمربی تیم فوتبال پدیده از جدایی خود در پایان فصل خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از شکست مقابل نفت تهران اظهار داشت: در نیمه اول خوب کار نکردیم و مستحق دریافت گل بودیم اما در نیمه دوم تغییرات تاکتیکی در تیم ایجاد کردیم که باعث شد روند بازی در دست ما بیفتد. به هر حال بازی را در دقایق پایانی واگذار کردیم.

وی ادامه داد: من سال آینده قطعا در پدیده نخواهم ماند. من و هسلر تیم را ترک می کنیم. زمانی که به پدیده آمدم، امیدوار بودم که بتوانم برنامه ام 3 ساله ام را اجرایی کنم. در سال اول با 35 امتیاز تیم را در لیگ برتر نگه داریم. در سال دوم تیم را آسیایی کنیم  و در سال سوم نیز به قهرمانی برسیم اما با توجه به اینکه تیم را رها کردند و مشکلات مالی روی تیم فشار می آورد، دیگر نمی توانم در پدیده بمانم. سال آینده قطعا با پدیده نخواهم بود.

سرمربی پدیده در خصوص برخورد نظری و حمدی نژاد تصریح کرد: درگیری خاصی به وجود نیامد. در آن صحنه به نظرم یک برخورد فوتبالی به وجود آمد و به نظرم بازیکن ما جنگندگی بیشتری داشت.

وی در خصوص داوری اضافه کرد: قضاوت زاهدی فر مشکل خاصی نداشت و از داوری رای بودیم.

 مرزبان در پایان در خصوص مشکلات مالی گفت: وطن خواه، مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مالی تیم می کند. البته او خیلی تنهاست و امیدوار است که مشکلات مالی حل شود. این مشکلات روی تیم تاثیر می گذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز