اسکواش قهرمانی آسیا

دو پیروزی در کویت

۱۳۹۴/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۱:۱۷
کد خبر: ۲۸۱۸۴۷
دو پیروزی در کویت
سوگل ثمودی در نخستین بازی خود با حریفی از ماکائو حریفش را مقهور حرکات ماهرانه اش کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا نخستین روز مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در کویت با دو پیروزی برای اسکواش بازان ایرانی سوگل ثمودی و محمدرضا صادق پور پایان یافت.

در بخش زنان این رقابت ها سوگل ثمودی در نخستین بازی خود با حریفی از ماکائو حریفش را مقهور حرکات ماهرانه اش کرد. ثمودی بازیکن زیر ١٩ سال ایران است و با کسب اجازه ورود به انتخابی بزرگسالان توانست به همراه تابا تقوی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا اعزام شود. همزمان با این رقابت تابا تقوی در رویارویی با حریفی از کره جنوبی بازی را واگذار کرد.

محمدرضا صادق پور نفر نخستین بود که برای ایران امروز به میدان رفت و در دیدار نخست خود برابر حریفی از فلسطین در حالی به پیروزی رسید که بازیکن فلسطینی به میدان نیامد. صادق پور در مرحله بعد مقابل فرهان زمان از اسکواش بازان صاحب نام اسیا شکست خورد.

نوید ملک ثابت در بازی نخست خود به مصاف حریفی از عراق رفت و محمدحسین سنایی کاپیتان تیم ملی نیز با اسکواش باز کره جنوبی پیکار کرد که هر دو ورزشکار کشورمان این بازی های بسیار نزدیک را 3 بر 2 به حریفان خود واگذار کردند. محمدحسین جعفری نیز با همین نتیجه به سریلانکا باخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز