هفته سی و پنجم لالیگا

خط و و نشان بارسا برای بایرن با ۸ گل

۱۳۹۴/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۸۱۸۷۳
خط و و نشان بارسا برای بایرن با ۸ گل
بارسلونا موفق شد با نتیجه قاطع ۸-۰ کوردوبا را از پیش رو بردارد و هم سقوط این تیم را قطعی کند و هم خط و نشان وحشتناکی برای بایرن مونیخ بکشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته سی و پنجم لالیگای اسپانیا امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شاهد دیدار تیم های صدر و قعر نشین این مسابقات بود. جایی که کوردوبای ۲۰ امتیازی باید از بارسلونای ۸۴ امتیازی پذیرایی می کرد و در نهایت غول های آبی و اناری موفق شدند با نتیجه پرگل ۸-۰ حریف ضعیف خود را از پیش رو بردارند و هم حکم سقوط این تیم را به لیگا آدلانته امضا کنند و هم خط و نشان وحشتناکی برای بایرن مونیخ، حریف این هفته خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بکشد.

امروز هم شاهد درخشش مثلث هولناک بارسلونا بودیم. جایی که سوارز سه بار(۴۵، ۵۳ و ۸۸)، مسی دو بار(۴۶ و ۸۰) و نیمار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. راکیتیچ(۴۲) و پیکه(۶۵) هم در این جشنواره گل سهم داشتند.

دیگر اتفاق جالب بازی امشب ۴۰ گله شدن مسی در لالیگا بود. فوق ستاره آرژانتینی بارسا توانست با دو گلی که امروز زد از رونالدوی ۳۹ گله پیشی گرفت.

امشب و از ساعت ۲۰:۳۰ بیلبائو و اتلتیکو مادرید رو در روی هم قرار میگیرند و سرانجام در حساس ترین بازی این هفته در ورزشگاه سانچز پیسخوان سویا و رئال مادرید رو در روی هم قرار می گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز