با برد مقابل قزاقستان رقم خورد

صعود بانوان والیبالیست ایران

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۳:۰۷:۵۹
کد خبر: ۲۸۲۰۴۴
صعود بانوان والیبالیست ایران
تیم ملی والیبال بانوان زیر ٢٣ سال ایران در دومین دیدار خود با برد مقابل قزاقستان به عنوان سرگروه به دور دوم صعود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال بانوان زیر ٢٣ سال کشورمان امروز با ترکیب متقیان، صابری، کدخدا، شیرتری، چملانیان، دریس محمودی و روستا در دیدار با قزاقستان حاضر شد.

هر دو تیم در ابتدای ست اول بازی پایاپایی را ارائه کردند. در حالی که با اشتباهات متعدد داوری قزاق ها اولین وقت استراحت فنی رو به نام خود ثبت کردند، اما دومین وقت استراحت را ایران به سود خود به پایان رساند و اختلاف خود را با حریف صاحب نام خود به 4 امتیاز رساند.

در ادامه ست اول تعویض های سرمربی قزاق و وقت های استراحت کارساز نشد و ملی پوشان با امتیاز ٢٥ بر ٢٠ پیروز شدند.

در ست دوم با وجود ادامه دار بودن اشتباهات داوری هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند اما در ادامه قزاق ها اختلاف را بیشتر کردند و در این ست با امتیاز ٢٥ بر ١٨ پیروز شدند.

در ست سوم بازیکنان ایران با ارائه یک بازی زیبا با نتیجه ٢٥ بر ١٩ پیروز شدند و صدرنشینی خود را قطعی کردند و با پیروزی  در این ست ایران به عنوان سرگروه به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

بانوان کشورمان ست چهارم را با نتیجه ٢٥ بر ١٤ واگذار کردند تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود.

ست سرنوشت ساز پنجم برای قزاقستان از حساسیت بالایی برخوردار بود، اما ملی پوشان ایران هم در تلاش بودند که مقتدرانه راهی دور بعد شوند و تا آخرین لحظه برای کسب امتیاز جنگیدند و در نهایت این ست 15 بر13 به سود ایران به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم ملی زیر23 سال بانوان کشورمان با کسب دو پیروزی و جمعا 5 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه یک شناخته شد و در مرحله دوم با تیم دوم گروه سه که به احتمال فراوان چین تاپیه خواهد بود دیدار خواهد کرد.

نظر شما