معارفه رییس جدید فدراسیون ورزش بیماری‌های خاص

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۷:۳۳
کد خبر: ۲۸۲۰۷۰
معارفه رییس جدید فدراسیون ورزش بیماری‌های خاص
مراسم معارفه فاطمه هاشمی در فدراسیون ورزش بیماری‌های خاص برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این مراسم ابتدا غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از فاطمی نسب بخاطر خدماتی که برای بیماران خاص و پیوند اعضا در این مدت داشته، تشکر کرد و گفت: این فدارسیون نیاز به مدیریت صرف ندارد بلکه باید همراه با خواسته های درونی و قابلیت های درونی اداره شود.

وی خاطرنشان کرد: از خانم هاشمی تشکر می کنم چه مدت مدیدی که در این فدراسیون بودند و چه زمانی هم که حضور نداشتند طلسم ورزش بیماران خاص را شکستند و این فدراسیون را تثبیت کردند.

شعبانی بهار ادامه داد: پیام مجمع هم حمایت صد در صدی اعضا بود که کمتر در فدراسیونی پیش می آید. امیدوارم این فدراسیون علاوه بر فعالیت در حوزه های سلامت محور، در حوزه های قهرمانی هم فعالیت کند.

در ادامه فاطمی نسب اظهار کرد: این فدراسیون یک فدراسیون ارزشی است و خدمت به این فدراسیون کاری معنوی به حساب می آید. خوشحالم که تلاش‌های ما به ثمر رسید و این فدراسیون در وزارت ورزش و جوانان تثبیت شد. من باید از وزارت ورزش و جوانان، سرکار خانم هاشمی، سرکار خانم طاهریان، سرکار خانم امین زاده و کلیه همکاران فدراسیون که در این راه تلاش کردند، صمیمانه تشکر می کنم.

وی همچنین گفت: این فدراسیون با 9 میلیون مخاطب اگر بتواند کار مهمی در ورزش انجام دهد، می تواند همراه با وزارت ورزش به این بیماران کمک کند، چون این فدراسیون هم در پیشگیری و هم در درمان نقش مهمی دارد.

فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیز ضمن تشکر از دکتر شعبانی بهار، فاطمی نسب و کلیه همکاران در فدراسیون اظهار کرد: هدف این است که بیماران ما راحت تر زندگی کنند. شاید در آینده با پیشرفت علم این بیماران درمان شوند ولی در حال حاضر هدف ما این است که دغدغه این بیماران را نسبت به زندگی از نظر روانی، اجتماعی و جنبه های مختلف کم کنیم.

وی ادامه داد: اگر کاری هم انجام می‌دهیم برای رضایت خداست و منتی بر سر بیماران خاص و پیوند اعضا نیست. این توفیقی برای ما بوده تا در خدمت بیماران باشیم.

هاشمی گفت: در این چند سال هم که از فدراسیون دور بودم به هر طریقی به این فدراسیون کمک کرده ام.

رئیس فدراسیون گفت: خیلی خوشحالم که به ورزش همگانی اضافه شدیم و اصل ورزش بیماران خاص هم همین بوده است، ما باید ورزش را به خانه ی بیماران ببریم و از آنها دعوت کنیم تا به ورزش روی بیاورند.

هاشمی در پایان گفت: باید این بیماران را به مراکز ورزشی معرفی کنیم و ضمن توضیح شرایط خاص آنها شرایط استفاده از این اماکن را برای این عزیران فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز