شکایت رسمی باشگاه مس کرمان از درودگر

۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۷:۴۲:۴۰
کد خبر: ۲۸۲۱۲۳
شکایت رسمی باشگاه مس کرمان از درودگر
شکایت رسمی باشگاه صنعت مس کرمان از صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، به طور رسمی در فدراسیون فوتبال اعلام وصول شد و این باشگاه منتظر برخورد قانونی و عادلانه با این شکایت است.

شکایت رسمی باشگاه صنعت مس کرمان از صادق درودگر، مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران، به طور رسمی در فدراسیون فوتبال اعلام وصول شد و این باشگاه منتظر برخورد قانونی و عادلانه با این شکایت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان؛ در اطلاعیه باشگاه صنعت مس کرمان آمده است: بعد از آن که صادق درودگر در روزهای اخیر و پس از حذف تیم نساجی از گردونه‌ رقابت‌های لیگ یک، با صحبت‌های بی سند و مدرک، تهمت‌های زیادی در رابطه با نتایج تیم فوتبال مس کرمان عنوان نمود، باشگاه صنعت مس کرمان، به نیابت از جامعه‌ فوتبال کرمان، جامعه‌ داوری کشور، ناظرین داوری و ناظران فدراسیون فوتبال، با تنظیم شکایتی خواهان پیگیری صحبت‌ها و تهمت‌های مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران شد.

در این اطلاعیه تاکید شده: صادق درودگر با بیان صحبت‌هایی غیر منطقی و بدون هیچ دلیل قانونی و مدرک مستند، تمامی نتایج تیم مس در نیم فصل دوم را با شبهه عنوان کرد و داوری‌های بازی‌های مس و همچنین نظارت‌های انجام گرفته روی این بازی‌ها را با تهمت تبانی روبرو ساخته است. درودگر در حالی از تبانی در بازی‌های مس پافشاری دارد که کوچکترین مدرک محکمه پسندی در این میان مطرح نکرده و تنها در روزنامه‌ها و رسانه‌های خبری و در مصاحبه‌های خود انواع و اقسام اتهامات بی‌سند را در بازی‌های مس به نهادهای مختلف فوتبالی وارد کرده است. از همین رو باشگاه مس به نیابت از فوتبال کشور و نهادهای مرتبط با آن با تنظیم شکایتی رسمی به کمیته صیانت از بازی‌های لیگ و همچنین کمیته‌ انضباطی فوتبال، خواهان پیگیری رسمی صحبت‌های درودگر در این زمینه و پاسخگویی وی به نهادهای مرتبط در این رابطه می‌باشد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: بدیهی است در صورتی که آقای درودگر نتواند ادعاهای خود، که دارای حجم قابل توجهی می‌باشد، را ثابت کند، باید در محاکم قانونی و نهادهای مربوط، پاسخگوی ادعاهای خود باشد و باشگاه صنعت مس کرمان بر اعاده حیثیت خود در این زمینه تاکید دارد.

نظر شما