یوونتوس – رئال مادرید

در انتظار لغزش

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۰۷:۱۰:۲۴
کد خبر: ۲۸۲۱۵۰
در انتظار لغزش
دور رفت مرحله نیمه نهایی با دیدار دو تیم کلید می خورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های یوونتوس و رئال مادرید در ورزشگاه یوونتوس آره نا شهر تورین به مصاف هم خواهند رفت.

کارلتو مربی رئالی ها سابقه هدایت تورینی ها را طی سال های 99 تا 2001 داشته از انگیزه بالایی برخوردار است تا برای دومین بار پیاپی تیم خود را به فینال برده و بتواند اولین مربی شود که 2 سال پیاپی توانسته بربام اروپا بایستد.

البته آمار رئالی ها مقابل تیم های ایتالیایی نشان می دهد که آنها کار سختی خواهند داشت. قوهای سپید از سال 2005 که مقابل رم به برتری رسیده نتوانسته مقابل تیم های سرزمین چکمه پیروز شود و سال قبل هم مقابل همین یووه در مرحله گروهی 2 بار متوقف شد و نشان داد که مقابل ایتالیایی ها کمی ضعف دارد و با توجه به آمادگی یووه و اینکه آنها به تازگی و برای چهارمین سال پیاپی فاتح اسکودتو شده اند رئال بیش از پیش کارش سخت خواهد شد.

رئال هم که فعلا با 2 اختلاف امتیاز پایین تر از بارسا قرار دارد می خواهد طلسم نبردن ایتالیایی ها را بشکند و با برتری در 2 بازی پیش رو مقابل بانوی پیر فینالیست شود. البته دفاع سرسخت تیم مکس آلگری نشان داده که به راحتی به هر تیمی باج نمی دهد و خوردن 4 گل از ابتدای این فصل لیگ قهرمانان نشان داده که رساندن توپ به تور دروازه بوفون کار سختی به نظر می رسد و رئال باید تلاش فراوانی برای شکست دادن یووه انجام دهد. رئالی هم 9 بازی پیاپی است که در لیگ قهرمانان شکست نخورده اند و از 11 بازی اخیر نیز در 8 دیدار پیروز شده و حالا آماده هستند تا رکورد خود را افزایش دهند.

از نکات جالب این بازی می توان به رویارویی توز و اورا با کریس رونالدو اشاره کرد که در سال 2008 موفق شدند با من یونایتد قهرمان اروپا شوند و حالا پس از 7 سال روبه روی هم قرار خواهند گرفت. آلوارو موراتا مهاجم این روزها آماده بیانکونری نیز سابقه 10 بار گلزنی با پیراهن سفیدهای مادرید را دارد و حالا در یووه با امادگی بالا دفاع هر تیمی را با مشکل رو به رو می کند.

یووه در خانه آمار خیره کننده ای دارد که باز هم به ضرر رئالی ها به نظر می رسد. آنها در 12 دیدار خانگی در لیگ قهرمانان مقابل هیچ تیمی شکست نخورده اند و کارلتو اگر می خواهد مقابل بانوی پیر پیروز شوود شاید باید برنامه هایش را در برنابئو عملی کند.

رئال تا به حال 25 بار و یووه 11 بار حضور در این مرحله را تجربه کرده اند که رئال با 13 بار حضور در فینال و یووه با 4 حضور آمار ضعیف تری نسبت به حریف خود دارد.

ستاره این روزهای یووه کسی نیست جز آرتورو ویدال. هافبک شیلیایی که در میانه میدان به نوعی همه کاره است و از او می توان به عنوان آچار فرانسه تیم آلگری نام برد. در سوی دیگر نیز رونالدو در فرم خوب و ایده آلی است که این مسئله کار را برای بیانکونری دشوار می کند.

هر دو تیم با غلبه بر حریفان در بازی آخر پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت. یووه با برتری مقابل سمپدوریا در لوییجی فراری قهرمانی خود را تثبیت کرد و رئال نیز با برد 3-0 مقابل آلمریا سایه به سایه بارسا پیش می رود و در انتظار لغزش آبی اناری هاست.

کیلینی، پوگبا، لیش اشتاینر، موراتا، توز و ویدال از یووه و کروس، راموس و په په از رئال در آستانه محرومیت هستند و با دریافت کارت زرد بازی برگشت را از دست خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز