بهادر مولایی در گفتگو با برنا:

باید دست به عصا حرکت کنم/ مرادی درد ما را می فهمد

۱۳۹۴/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۶:۳۲
کد خبر: ۲۸۲۲۹۹
باید دست به عصا حرکت کنم/ مرادی درد ما را می فهمد
دارنده مدال نقره جهان گفت: با سرمربیگری توکلی طلای جوانان جهان را گرفتم و خاطره خوشی از کار کردن با او دارم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهادر مولایی با بهبود مصدومیتش دوباره به ترکیب تیم ملی وزنه برداری بازمی گردد.

مولایی در درباره برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفت: انتخابات بسیار خوبی برگزار شد. از حضور علی مرادی در فدراسیون خوشحالم چون او همیشه کارهای مفیدی برای وزنه برداری انجام داده و در سالها در کنفدراسیون آسیا به عنوان نایب رییس هوای وزنه برداری ایران را داشته است.

وی ادامه داد: مرادی فردی تحصیل کرده است و وزنه برداران از این انتخاب بسیار راضی هستند. او درد ما را می فهمد و خیلی راحت می تواند با ورزشکاران کنار بیاید.

مولایی درباره مشکلات وزنه برداری گفت: ما همیشه مشکلات زیادی داشته ایم. وضعیت رفاهی وزنه بردارانی که در اردو هستند اصلا خوب نیست. امکانات ما قابل مقایسه با تیمهایی مثل بسکتبال، کشتی و والیبال نیست. اگر مرادی همت کند وضعیت ما خیلی بهتر از اینی که هست می شود. وسایل اتاق های خوابگاه خوب نیست و باید تغییر کند.

وی با اشاره به حضور حسین توکلی در راس تیم ملی وزنه برداری، بیان کرد: با توکلی در تیم ملی نوجوانان کار کرده ام و از او شناخت دارم. من با سرمربیگری توکلی طلای جوانان جهان را گرفتم و خاطره خوشی از کار کردن با او دارم. توکلی در مازندران هم سرمربی من بوده و به خوبی از همدیگر شناخت داریم. اطمینان دارم می توانم از تجربیات او استفاده کنم و موفق شوم.

مولایی درباره بهبود مصدومیتش گفت: خیلی از قبل بهترم. البته هنوز باید خیلی مواظب باشم اما نسبت به گذشته بهتر شده ام.

وی درباره اینکه قصد دارد رکورد المپیک را بزند، گفت: الان بحث رکورد برایم مطرح نیست. باید دست به عصا حرکت کنم و اول به رکورد پارسال خودم برسم. هدفم این است که در مسابقات آینده حداقل یک مدال بگیرم و بعد خودم را برای المپیک آماده کنم.

مولایی درباره مسابقات جهانی آمریکا اظهار داشت: مسابقات جهانی امسال اهمیت زیادی برایمان دارد چون می توانیم سهمیه المپیک بگیریم. امیدوارم در این مسابقات بهترین نتیجه را بگیرم و به تیم 8 نفره و در نهایت لیست  6 نفره برسم.

نظر شما