رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین؛

حضـــور رنجبر و نعمتی در مسابقات جهــانی افـــراد غیر معلول فرصت خوبی است

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۲:۳۵
کد خبر: ۲۸۲۳۵۲
حضـــور رنجبر و نعمتی در مسابقات جهــانی افـــراد غیر معلول فرصت خوبی است
کهتری گفت: فردی که بخواهد در دوبخش مدال کسب کند کار دشواری پیبش رو دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید کهتری، رئیس انجمن تیر و کمان جانبازان و معلولین در خصوص حضور این دو کماندار در این مسابقات گفت: مرحله اول مسابقات جهانی به میزبانی شانگهای چین برگزار می شود و زهرا نعمتی و ابراهیم رنجبر نیز به همراه سایر کمانداران تیم ملی افراد غیر معلول در این مسابقات شرکت می کنند.

وی افزود: این دو ورزشکار دارای رکوردهای بالایی در تیم ملی افراد غیر معلول هستند و فدراسیون تیر و کمان بنا دارد از کمانداران پارالمپیک نیز کمک بگیرد.

رئیس انجمن تیر و کمان خاطر نشان کرد: این مساله تجربه ای است که برای اولین بار اتفاق می افتد و آرزو می کنیم که نمایندگان ما در این مسیر موفق باشند. البته این حرکت، حرکت سختی است و باید طوری پیش برود که به کار اصلی کمانداران لطمه ای وارد نشود.

کهتری اظهار داشت: اختلاف سطح رکوردهای المپیک و پارالمپیک بسیار مشهود است و فردی که بخواهد در هر دو رویداد شرکت کند و مدال بگیرد، کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت.

وی تصریح کرد: البته این مساله باعث افتخار است که یک ورزشکار دارای معلولیت با رکوردهای قابل توجه در کنار ورزشکاران غیر معلول حضور یابد و در کنار آن کسب سهمیه المپیک و مدال آوری نیز افتخار مضاعفی است. ما در این زمینه مشورت های لازم و توصیه های ضروری را به هر دو این عزیزان ارائه کردیم و اتفاقات محتمل را نیز برای آنها تشریح کرده ایم و حضور این دو کماندار در مسابقات جهانی چین فرصت خوبی است که بتوانند شرایط خود را ارزیابی کرده و بهترین تصمیم را بگیرند.

وی در پایان افزود: فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک نیز بیشترین تلاش را می کنند تا این دو ورزشکار بهترین استفاده را از موقعیت پیش آمده داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز