امیدوارم این قهرمانی سرآغاز موفقیت‌های بعدی باشد

فابرگاس: برای مورینیو خوشحالم

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۸:۱۴
کد خبر: ۲۸۲۳۹۷
فابرگاس: برای مورینیو خوشحالم
هافبک اسپانیایی چلسی که دیروز موفق شد برای اولین بار طعم قهرمانی در لیگ برتر را بچشد، با تمجید از مورینیو، او را یک مربی حرفه ای که همیشه به دنبال قهرمانی است، توصیف کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی چلسی، پس از پیروزی مقابل کریستال پالاس و قطعی شدن عنوان قهرمانی شان در لیگ برتر جزیره اعلام کرد بیش از همه برای ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم خوشحال است.

فابرگاس اخیرا اعلام کرده بود مهم ترین دلیل انتقالش به استمفوردبریج، صحبت های ژوزه مورینیو و قول های او برای قهرمانی با این تیم بوده است: می توانم فشاری را که مورینیو متحمل می شود را درک کنم. او بهترین مربی است و مجبور است نتیجه بگیرد. همیشه برای کسب نتیجه تلاش می کند. با هر تیمی که تا الان کار کرده است، همیشه به دنبال کسب نتیجه و موفقیت بوده است. تیمهای او همیشه برای قهرمانی مبارزه می کنند و این نشانه یک قهرمان واقعی است؛ یک مربی حرفه ای واقعی.

فابرگاس 27 ساله که در مدت حضور 10 ساله اش در آرسنال، نتوانست قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند، در ادامه پیرامون اولین عنوان قهرمانی در اولین سال حضورش در استمفوردبریج، گفت: همیشه در آرزوی قهرمانی در لیگ جزیره بودم. امیدوارم این قهرمانی بتواند سرآغاز قهرمانی های بعدی باشد. احساس بسیار خوبی دارم و واقعا به دنبال این موفقیت بودم. لحظه خاصی برای من هست؛ قهرمانی در دشوارترین لیگ جهان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز