آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

محرومیت بصیرت، تذکر به باقری

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۹:۲۲:۳۶
کد خبر: ۲۸۲۴۱۸
محرومیت بصیرت، تذکر به باقری
رای تخلفات برخی از دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته انضباطی صادر شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های لیگ برتر که در هفته بیست‌وششم و روز 27 فروردین ماه برگزار شد از سوی مجید بصیرت مربی تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر حمله‌ور شدن به سوی داور، امتناع از اجرای دستور و تصمیم داور صورت گرفت. وی طبق ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس نیز به دلیل استفاده از الفاظ ناشایست به داور بازی دیدار پرسپولیس و سپاهان، به تذکر کتبی محکوم شد.

تیم های سپاهان و پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانشان، هر کدام به تذکر کتبی و درج در پرونده محکوم شدند و تیم پرسپولیس باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

جریمه و محرومیت برای بازیکن و مربی تراکتورسازی

در مسابقه دو تیم تراکتورسازی و سایپا که روز 27 فروردین برگزار شد از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل صورت گرفت. با توجه به این اتفاق تیم تراکتورسازی  به 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حبیب گردانی بازیکن تیم تراکتورسازی به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار تیمش با سایپا یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

به دلیل رفتار غیر ورزشی و حرکات توهین آمیز کاردوس آنتونیو مربی تیم تراکتورسازی در دیدار با سایپا به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

جریمه 80 میلیونی برای پدیده

در مسابقه دو تیم پدیده و گسترش فولاد که در هفته بیست‌و‌ششم در مشهد برگزار شد به دلیل مدیریت ضعیف، عدم حضور پزشک، رفتار غیر ورزشی توپ جمع کن‌ها، اهانت تماشاگران به عوامل تیم حریف، ورود غیر قانونی یکی از طرفداران به زمین مسابقه و حمله به بازیکن گسترش فولاد، کمیته انضباطی ضمن تذکر کتبی به مسئولین و سرپرست تیم پدیده، این تیم را به مبلغ 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز