پروفسور سمیعی: با سیاست، کاری ندارم

گودرزی: تلاش در حوزه ورزش، فرصت و نعمت بسیار ارزشمندی است

۱۳۹۴/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۸:۱۶
کد خبر: ۲۸۲۴۲۵
گودرزی: تلاش در حوزه ورزش، فرصت و نعمت بسیار ارزشمندی است
وزیر ورزش و جوانان تلاش در حوزه های ورزش و سلامت و همچنین حوزه فرهنگ را، فرصت و نعمت بسیار ارزشمندی توصیف کرد و گام برداشتن در این مسیر را، اقدامی بزرگ و مهم برای ارتقاء سلامتی مردم دانست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ظهر امروز دوشنبه، پروفسور سمیعی، جراح مغز و اعصاب، به همراه حجت الاسلام یونسی، وزیر اسبق اطلاعات و دستیار ویژه رئیس جمهور، در محل وزارت ورزش وجوانان، با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.

در این دیدار که شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی و مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و جهانیان، مشاور اجرائی وزیر نیز حضور داشتند، پروفسور سمیعی، ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: آن چه که برای من در این دیدار از اهمیت بالائی برخوردار است این است که در جمعی کاملا دانشگاهی و علمی حضور دارم و در مورد سلامتی مردم، گفتگویی اثر بخش می‌کنیم.

او  در این دیدار  با تأکید بر این موضوع که اساساً در  مجامع سیاسی ورود پیدا نمی‌کنم و فردی کاملاً علمی و دانشگاهی هستم، اظهار داشت: ایرانی بودن را به عنوان یک اصل پذیرفته‌ام  چرا که معتقدم  اصالت انسان‌ها،  ریشه‌هایشان است و کسی که  اصالت  خود را فراموش کند، به درخت بی ریشه‌ای شبیه است که ثمر و میوه‌ای نخواهد داد.

پروفسور سمیعی افزود: در حال حاضر اعتبار من در آلمان، نزد صدر اعظم و مردم این کشور،  به خاطر پزشک بودن و یا پروفسور بودن نیست، بلکه به خاطر ایرانی بودن من است که نسبت به آن بسیار تاکید داشته‌ام .

او افزود : به قول شولدر صدر اعظم وقت آلمان، که در سفری با من به ایران آمده بود، کشور و مردم ایران را باید از نزدیک دید و با آنها ارتباط داشت تا بتوان به خوبی و به  فرهنگ والایشان پی برد.

این جراح برجسته ایرانی و بین المللی، از بی علاقه بودن خود نسبت به سیاست سخن گفت و خاطر نشان کرد: در هر کجا که باشم با سیاست، کاری ندارم و معتقدم که طبابت، برتر از سیاست است.

محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان نیز، ضمن ابراز خوشحالی متقابل از این دیدار، تلاش در حوزه‌های ورزش و سلامت و همچنین حوزه فرهنگ را، فرصت و نعمت بسیار ارزشمندی توصیف کرد و گام برداشتن در این مسیر را اقدامی بزرگ و مهم برای ارتقاء سلامتی مردم دانست.

 

 

نظر شما