انفجار مواد محترقه برابر با محرومیت پرسپولیس

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۲:۳۰
کد خبر: ۲۸۲۶۰۳
انفجار مواد محترقه برابر با محرومیت پرسپولیس
نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس – بنیادکار اعلام کرد: چنانچه فردا در ورزشگاه آزادی شاهد انفجار مواد محترقه باشیم، باشگاه پرسپولیس به طور قطع با برخوردی جدی و محرومیت از میزبانی در بازی های آینده روبرو خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، چن یونگ لیانگ در جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و بنیادکار گفت: توجه ویژه ای به موضوع امنیت انضباطی و روانی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.

وی که بخش مهمی از جلسه را به این موضوع اختصاص داده بود، با اشاره به انفجار نارنجک دست ساز در بازی با النصر گفت: چنانچه در بازی با بنیادکار حتی شاهد یک مورد از این دست باشد، گزارش خواهد شد و نتیجه آن برخورد جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود که به واسطه آن، باشگاه پرسپولیس ضمن مواجهه با جریمه نقدی سنگین، با محرومیت از بازی های خانگی در آینده روبرو خواهد شد. در این صورت پرسپولیس در صورت صعود به مرحله بعد امکان استفاده از امتیاز میزبانی را از دست خواهد داد و در صورت عدم صعود، این محرومیت در آینده اعمال می شود.

ناظر چینی همچنین به استفاده تماشاگران از نور لیزر علیه بازیکنان حریف هشدار داد، عنوان کرد: ایمیلی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است که در آن از وی خواسته شده است نسبت به انفجار مواد محترقه هشدارهای لازم را داده و در جریان بازی، هر تحرکی از این دست را گزارش کند.

در این ارتباط باشگاه پرسپولیس نیز از هواداران تقاضا دارد، ضمن آنکه با حضور حداکثری در ورزشگاه آزادی از تیم خود حمایت می کنند، از هرگونه اقدام که در آینده برای تیم محبوبشان مشکل ایجاد کند و محرومیت هایی را در پی داشته باشد در همکاری با مسوولان برگزاری مسابقه به جلوگیری از تحرکاتی از این دست از سوی افراد ناشناس یاری برسانند.

ضمن آنکه با به تصویر کشیدن میهمان نوازی شایسته ایرانی، اطمینان داشته باشند با تشویق و انرژی دادن به سرخپوشان به یاری خدا، با همت سرخپوشان و درایت کادر فنی، نتیجه دلخواه رقم خواهد خورد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و بینادکار ازبکستان در چارچوب هفته ششم و پایانی دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا فردا در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

نظر شما