دیدار جراح مغز و اعصاب با وزیر ورزش و جوانان

گودرزی: توصیه‌های پروفسور سمیعی در حوزه ورزش و سلامت اثرگذار است

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۳:۱۹
کد خبر: ۲۸۲۶۰۸
گودرزی: توصیه‌های پروفسور سمیعی در حوزه ورزش و سلامت اثرگذار است
وزیر ورزش و جوانان گفت: پرفسور سمیعی فردی شناخته شده در تمام دنیا است و قطعاً اگر او مردم را به ورزش توصیه کند سخنانش اثر بیشتری خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دیدار با پرفسور سمیعی را افتخاری بزرگ برای هر ایرانی دانست و گفت: بسیار خوشحالم که امروز در خدمت پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی در جهان هستم.

او ادامه داد:  پروفسور سمیعی  در تمامی دنیا، منادی سلامت و در اکثر کشورهای توسعه یافته به نام وی مراکز پزشکی تاسیس شده و خود او نیز به لحاظ علمی براین مراکز نظارت دارد  و جزو سرآمدان است.
 
 وزیر ورزش و جوانان علاقه دکتر سمیعی به وطن را وصف ناپذیر توصیف کرد و گفت:  وی به ایران به خاطر سرکشی از مراکز بزرگ جراحی مغز و اعصابی که در حال اتمام است سفر می کند و ما  هم از این پس از دانش شان بهره های بیشتری خواهیم برد.
او تصریح کرد: تخصص پرفسور سمیعی "سلامت" است و ما هم در این وزارتخانه بخشی از وظایفمان ارتقاء سطح سلامتی با بهره گیری از ورزش است.
 
دکتر گودرزی علاقمندی مردم ایران به پرفسور سمیعی رامورد توجه قرار داد  و افزود: بی تردید وقتی وی مردم را به ورزش توصیه می کند، مردم هم به خاطر شناخت و ارادتی که به وی دارند ، تاثیر بیشتری می پذیرند  .
 
او گفت: امیدوارم حضور و سخنان ایشان در این حوزه بتواند در توسعه و گسترش فرهنگ ورزشی در کشورمان اثر گذار باشد تا جامعه به سمت سلامت برود.
 
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد :حضور وی در این وزارتخانه برای ما مغتنم و باعث خیر و برکت برای کشور است بخصوص در حوزه سلامت؛ ما امروز از دیدگاه های پرفسور سمیعی درس گرفتیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز