با تلاش های فدراسیون اسکی عملی شد

احداث اولین آکادمی اسکی در دیزین

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۸۲۶۵۴
احداث اولین آکادمی اسکی در دیزین
بالاخره پس از سالها فعالیت رشته زمستانی اسکی در ایران، قرار است آکادمی اسکی در پیست بین‌المللی دیزین احداث شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برگزاری اردوی تیم های ملی اسکی همواره با مشکلاتی همراه بوده است و هزینه زیادی روی دست مسئولان فدراسیون گذاشته است تا جایی که در برخی موارد شاید حتی اردوی خارجی از صرف هزینه برای برگزاری یک اردوی داخلی به صرفه تر بود.

اسکی بازان ایرانی هیچگاه جایی مشخص برای تمرین خود نداشته اند. پیست تخصصی صحرانوردی هم اگرچه چندی پیش در کلوپ نور احداث شد اما هنوز با مشکلاتی روبه رو بود و فاقد برخی امکانات مورد نیاز برای اردوی ورزشکاران بود.

ناصر طالبی رییس فدراسیون اسکی که پس از سالها ریاست عیسی ساوه شمشکی در در فدراسیون اسکی بر صندلی اول این فدراسیون نشست طرحی برای احداث اولین آکادمی اسکی در کشور ارائه کرده که با موافقت وزیر ورزش و جوانان نیز همراه بوده است. کاری که انتظار می رفت در طی سالها قبل عملی می شد.

این مجموعه که با هدف رفع نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری با لحاظ مختصات تخصصی ورزش اسکی طراحی گردیده شامل خوابگاه ، سالنهای بدنسازی قهرمانی ، امکانات پزشکی و مجموعه واحدهای اداری و پشتیبانی است که به لحاظ شرایط مطلوب و اقلیم مناسب در راستای کاهش هزینه های اداری و خدماتی ورزش اسکی کشور که درگذشته با هزینه های گزاف اسکان و برگزاری روبه رو بوده همچنین تعامل بیشتر با جامعه هدف و محیطهای ورزشی مورد استفاده از طریق کاهش مسافت ارتباطی می باشد.
دراین طرح منشور دورنگر آن فراهم نمودن بستر های مناسب استعدادیابی، تسهیل حضور برابر بانوان و آقایان ، سرویس دهی به استانهای کشور به منظور برگزاری اردوهای متمرکز ، میزبانی مسابقات بین المللی جهت کسب سهمیه و جمع آوری امتیازات ورودی توسط ورزشکاران تیمهای ملی کلیه رشته ها و خانوادهای مشتاق اسکی و نیز پرداختن به مقوله جذب توریست ورزشی در مجموعه ای کامل که پاسخگوی همه نیازهای این مبحث می باشد، به چشم می خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز