جهت حضور در رقابت های خواهر خوانده های اصفهان

۱۵ والیبالیست در اردوی تیم ب والیبال نشسته

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۲:۵۴
کد خبر: ۲۸۲۶۵۷
رقابت های بین المللی خواهرخوانده های اصفهان با حضور 7 کشور، در دو رشته والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر آقایان در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا 15 بازیکن برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی ب والیبال نشسته برای حضور در مسابقات خواهر خوانده های اصفهان دعوت شدند. حسن بخشعلی پور سرمربی تیم ملی ب والیبال نشسته با اعلام این خبر گفت: برای مسابقات اصفهان 30 والیبالیست که از بازیکنان ملی پوش و نیز از بازیکنان برتر لیگ های مختلف بودند انتخاب شدند که 15 نفر از آنها در قالب تیم ملی الف و 15 نفر در قالب تیم ملی ب در مسابقات خواهر خوانده های اصفهان شرکت می کنند.

بخشعلی پور افزود: با توجه به اینکه این اردو به منزله اولین اردوی آمادگی بازی های پارالمپیک ریو نیز هست، بازیکنان انتخاب شده فرصت دارند تا توانایی هایشان را در رقابت های اصفهان نشان دهند و شانس خود را برای راه یابی به اردوهای آتی تیم ملی امتحان کنند.

سرمربی تیم ملی ب خاطر نشان کرد: به دلیل کوتاه بودن زمان تمرینات و نزدیک بودن مسابقات، فشار زیادی به ورزشکاران وارد نمی کنیم و تمرینات سبک بدن سازی و تمرکز بر تکنیک های فردی و گروهی را در دستور کار قرار داده ایم.

اسامی ملی پوشان دعوت شده به تیم ملی ب به شرح زیر اعلام شده است:

آرش قره قولپاغی، احمد ایری، سلیم شعار (گلستان)، ابوالفضل محرم خانی، حسین فرزانه (قزوین)، مجتبی حیدری (مرکزی)، مهرزاد مهروان، ابوالفضل اولیائی (البرز)، مرتضی مهروان (مازندران)، هادی ساجدی نیا، رسول بالازاده (آذربایجان شرقی)، پوریا احمدی نژاد، احمد خلیل رضایی (آذربایجان غربی)، حسن مقصودی (سمنان)، میثم علیپور (گیلان)

حسن بخشعلی پور به عنوان سرمربی، حسن محمدی و مجید سلیمانی به عنوان مربیان تیم ملی، هدایت ورزشکاران دعوت شده را بر عهده دارند و موسی برموده نیز به عنوان مربی بدنساز در این تمرینات حضور دارد. مهدی عسگری نماینده فرهنگی این اردو است و فرشید عاشوری نیز سرپرستی این مرحله از تمرینات را بر عهده دارد.

ملی پوشان تیم والیبال نشسته ب، 16 اردیبهشت ماه وارد کمپ تیم های ملی می شوند و تمرینات آنها تا 20 اردیبهشت ماه در جریان خواهد بود و پس از اتمام اردو به مسابقات خواهر خوانده ها اعزام می شوند.

رقابت های بین المللی خواهرخوانده های اصفهان به مناسبت نکوداشت هفته اصفهان با حضور هفت کشور، در دو رشته والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر آقایان از 22 تا 25 اردیبهشت ماه به میزبانی اصفهان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز