دیدار رفت پلی آف لیگ آزادگان

دوئل خانوادگی مسی ها!

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۵:۴۱
کد خبر: ۲۸۲۶۸۶
دوئل خانوادگی مسی ها!
بازی رفت پلی آف به منظور دیدار با تیم چهاردهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه تختی رفسنجان بین تیم مس این شهر و مس کرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی رفت پلی آف به منظور دیدار با تیم چهاردهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه تختی رفسنجان بین تیم مس این شهر و مس کرمان برگزار می شود.

این یک جدال خانوادگی است چون هر دو تیم زیر مجموعه شرکت مس هستند اما به نظر می رسد در میدان رقابت، دو تیم برای پیروزی چیزی کم نگذارند چون پای مردم رفسنجان و کرمان و خواسته های آنها در میان است و شاید کری هایی نیز بین آنها در جریان باشد.

در ابتدای فصل مس کرمان با وینگو بگوویچ قرارداد بست اما با تغییرات مدیریتی قرارداد وینگو لغو و اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم معرفی شد و وینگو ناگزیز به مس رفسنجان برگشت.

دو تیم در ابتدای فصل شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کردند. مس کرمان به دلیل اخراج چهار بازیکن سرباز و مصدومیت و محرومیت بازیکنانش بازی ها را یکی پس از دیگری می باخت تا جایی که در پایان نیم فصل نخست در جایگاه یازدهم قرار گرفت اما مس رفسنجان حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست می داد تا جایی که با قهرمانی نیم فصل به کار خود پایان داد.

البته شرایط در نیم فصل دوم کاملا متفاوت بود. مس با اضافه کردن بازیکنان جدید آنقدر خوب نتیجه گرفت که در نهایت هم در جدالی سخت و نفس گیر با رقبایش به مرحله پلی آف صعود کرد اما مس رفسنجان در چند بازی امتیازات حساسی را از دست داد تا اینکه در نهایت پلی آفی شد البته به لطف تفاضل گل بهتر به نسبت تیم پاس همدان.

اما حکایت این دو بازی با همه بازی ها گذشته متفاوت است. در مرحله گروهی کرمانی ها گلزن تر بودند و رفسنجانی ها در دفاع مستحکم تر ولی این دیدار جدال تفکرات وینگو بگوویچ با اکبر میثاقیان است. وینگویی که تاکنون تیم دسته اولی به لیگ برتر نیاوده ولی در طرف دیگر اکبر میثاقیان تاکنون شش تیم را لیگ برتری کرده است.

امیدواریم پس از حرف و حدیث های به وجود آمده در خصوص تبانی و مساوئل حاشیه ای، در این دو بازی فوتبال خوبی را شاهد باشیم و در نهایت این بازی خوب باشد که رای به صعود یکی از تیم ها به مرحله بعدی بازی ها دهد.

چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه

17: مس رفسنجان– مس کرمان (ورزشگاه تختی رفسنجان)

داور:  بیژن حیدری کمک ها: اسد حاج محمد و محمدجواد مداح

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز