آزادکاران حریفان خود را شناختند

کریمی حریف دولت بیکوف شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۳:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۷۴۴
کریمی حریف دولت بیکوف شد
مراسم وزن کشی چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا سه شنبه شب در شهر دوحه پایتخت قطر برگزار شد تا نمایندگان کشورمان با شناخت رقبای خود از ساعت 11:30 صبح فردا به مصاف حریفان بروند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در وزن 57 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، یونس سرمستی در دور اول به مصاف ژانگ از چین می رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار ازبکستان (ندیرجان صفراف) و قرقیزستان (نادربیک اوول) روبرو می شود.

مسعود اسماعیل پور در وزن 65 کیلوگرم در دور اول با وراسینگ از سریلانکا روبرو می شود و در دور دوم هم با برنده مبارزه قطر و پاکستان دیدار می کند.اسماعیل پور در این وزن که 18 نفر حضور دارند، در صورت پیروزی در دور سوم  با برنده نمایندگان هند و ازبکستان (روسلان پلی یف) مصاف می دهد.

اما در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور اول با عظمت دولت بیکوف (نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2014) مبارزه می کند که فینال رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در سال (2014 کرواسی) یکبار دیگر تکرار خواهد شد.کریمی در صورت پیروزی با برنده دیدار کره جنوبی( گون هیوک بوم) و ازبکستان (امید جان عثمان اف قهرمان آسیا در سال 2013 و نفر سوم بازیهای آسیایی) روبرو می شود.در وزن 86 کیلوگرم هم 12 کشتی گیر وزن کشی کردند.

کمیل قاسمی هم آخرین نماینده کشورمان در روز نخست در اولین مسابقه خود به مصاف ژانگ دنگ از چین می رود و در دور دوم هم با برنده دیدار نمایندگان عراق و ترکمنستان روبرو می شود.در این وزن 13 کشتی گیر حضور دارند.

بیست و هشتمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روز های چهارشنبه و پنجشنبه در سالن اسپایر شهر دوحه که در زمان برگزاری بازیهای آسیایی 2006 نیز اختصاص به رشته کشتی داشت، برگزار خواهد شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز