هفته بیستم لیگ برتر هندبال

استارت با دیدار نفت و گاز - شهرداری

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۵:۵۰
کد خبر: ۲۸۲۷۵۴
استارت با دیدار نفت و گاز - شهرداری
هفته بیستم لیگ برتر هندبال از فردا آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته بیستم لیگ برتر هندبال فردا با انجام یک دیدار پیگیری خواهد شد که طی آن از  ساعت 16 نفت و گاز گچساران و شهرداری تبریز برابر هم به میدان خواهند رفت.

نفت و گاز گچساران با 13 امتیاز در رده هفتم و شهرداری تبریز با 14 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند. این دیدار برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانند جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر هندبال شنبه، 19 اردیبهشت ماه نیز 2 دیدار برگزار می‌شود که بر اساس آن از ساعت 15:30 سنگ آهن گهر زمین میزبان هپکو اراک خواهد بود. هپکو با 13 امتیاز ششم است و سنگ آهن گهر زمین با 10 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در دیگر دیدار نیز از ساعت 17 ثامن الحجج سبزوار، صدرنشین لیگ برتر برابر سنگ آهن بافق به میدان می‌رود. ثامن الحجج سبزوار 29 امتیازی است و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به منیزیم فردوس جایگاه مستحکمی در صدر جدول دارد.

روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه نیز  2 دیدار برگزار می‌شود که طی آن نیروی زمینی ارتش میزبان صنعت مس کرمان است و در یک بازی حساس منیزیم فردوس و فولاد مبارکه سپاهان برابر هم به میدان می روند.

منیزیم فردوس با 24 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و برای اینکه فاصله خود را با ثامن الحجج سبزوار کم کند به پیروزی در این دیدار نیاز دارد. از طرف دیگر نیز سپاهان دوست ندارد که در این دیدار بازنده باشد چرا که با پیروزی در این دیدار این فرصت را دارد تا شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

برنامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر هندبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 17 اردیبهشت، ساعت 16

نفت و گاز گچساران - شهرداری تبریز

شنبه 19 اردیبهشت

سنگ آهن گهر زمین - هپکو اراک، ساعت 15:30

ثامن الحجج سبزوار و سنگ آهن بافق، ساعت 17

یکشنبه 20 اردیبهشت، ساعت 16

نیروی زمینی ارتش - صنعت مس کرمان

منیزیم فردوس - فولاد مبارکه سپاهان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز