با حضور وزیر ورزش و جوانان

سومین جلسه ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۴:۳۲
کد خبر: ۲۸۲۷۵۵
سومین جلسه ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک برگزار شد
دکتر گودرزی با تقدیر از همراهی و هماهنگی مسئولان و کارکنان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برهم افزایی برنامه ها برای جلوگیری از هدر رفتن بودجه و نتیجه گیری بهتر و کیفی تاکید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سومین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، ‌محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک،‌ دکتر سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش، دکتر هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و شهریان معاون امور ورزش بانوان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کیومرث هاشمی گزارشی از بودجه بندی و مراحل آماده سازی و کسب سهمیه بازی های المپیک ارائه کرد.

خسروی وفا هم با ارائه برنامه ها برای سال 94 به توضیح وضع رشته های مدال آور و امید کسب مدال پرداخت و شرایط اعزام و اردوهای داخلی و خارجی و مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک و میزان هزینه ها را به اطلاع اعضای این ستاد رساند.

دکتر سجادی هم با اشاره به تجربه موفقیت آمیز اجرای تفاهم نامه ها بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بازی های آسیایی کره جنوبی گفت: در بازی های اینچئون هزینه به خوبی مدیریت شد و نتیجه کاروان کیفی ایران مرغوبیت مدال ها بود.

سجادی افزود: برای بازی های المپیک ریو هم باید این روند ادامه پیداکند و تلاش ما ایجاد فضای المپیک و پارالمپیک در کشوراست.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی از فعال شدن کمیته های ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک خبرداد و گفت: در جلسات بعدی ستاد از فدراسیون ها برای ارائه برنامه های خود دعوت می کنیم و ارزیابی و نظارت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تواماَ انجام می شود.

دکتر سید مناف هاشمی نیز با اشاره به تامین چهارده میلیون دلار ارز مورد نیاز فدراسیون ها در سال 93 گفت: با تفاهم نامه ای که با بانک مرکزی امضا کرده ایم در سال کسب سهمیه المپیک مشکل ارزی نداریم.

در نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک مولائی مدیرکل آموزش وزارت ورزش و جوانان به نمایندگی از معاون فرهنگی گزارشی از سمینار آموزش اعزام تیم های ورزشی به رویدادهای برون مرزی ارائه کرد.

دکتر گودرزی در پایان جلسه گفت: کمیته رسانه ای ستاد برای در جریان قرار گرفتن افکار عمومی از اخبار صحیح و بهنگام ورزش در راه کسب سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک تشکیل شود تا فضای سالم و به دور از تنش و امید بخش برای مردم مهیا شود. وزیر ورزش و جوانان همچنین بر نظم بیشترکمیته و وزارتخانه در نحوه پرداخت ها و ارزیابی برنامه های فدراسیون تاکید کرد.

در سومین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک ماندگارفرد دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، اصغر رحیمی رئیس ستاد نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، علی رغبتی دبیرستاد بازی ها و مدیرکل برنامه ریزی و نظارت و مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز