بنیه مالی ضعیف این وزارتخانه مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورده است

خادم: تنها یک سوال در آستانه صحن است

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۹:۰۸
کد خبر: ۲۸۲۷۶۱
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: امید است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی خود بیش از پیش خود را برای حل مسائل و مشکلات عدیده مالی و همچنین ارائه طرح ها و برنامه ریزی های مناسب در دو حوزه ورزش و جوانان آماده کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیررضا خادم در نهمین جلسه شورای معاونین و مدیران کل امور مجلس و دستگاه های اجرایی که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: امیدوارم ورود همکاران به این محیط ورزشی بهانه ای برای پرداختن به ورزش از سوی همکارانمان باشد.

او در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت پارلمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: موضوع ورزش، هیاهوی زیادی دارد که با حوزه جوان همراه شده این در حالی است که این دو موضوع هیچ همخوانی با یکدیگر ندارد حتی در زمینه بودجه.
 
خادم گفت: هزینه و بنیه مالی این وزارتخانه اندک است و همین مسأله باعث بروز مشکلات زیادی شده است.
 
او افزود: امید است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی خود بیش از پیش خود را برای حل مسائل و مشکلات عدیده مالی و همچنین ارائه طرح ها و برنامه ریزی های مناسب در دو حوزه ورزش و جوانان آماده کنند.
 
در ادامه معاون وزیر ورزش و جوانان با مهم خواندن بحث  توسعه ورزش در ابعاد مختلف به خصوص مبحث حقوقی و پارلمانی آن یادآور شد: رعایت بحث عدالت و توسعه عادلانه ورزش باعث تکمیل و تجهیز طرح ها واماکن ورزشی با هدف توسعه زیرساخت ها شده است و من امیدوارم با توجه به شرایط وزارت ورزش و جوانان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز  انتظارات و درخواست های خود را تعدیل کنند.
 
او در این نشست گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در این معاونت ارائه کرد و افزود: 2 هزار و 958 مورد ملاقات در یکسال و نیم گذشته و 3 هزارمکاتبه با حوزه های مختلف مجلس شورای اسلامی داشته ایم. تا کنون 68 سوال توسط نمایندگان از وزارت ورزش و جوانان شده  که 50 سوال پس گرفته شده   و 18 سوال همچنان در حال بررسی است. این در حالی است که فقط یک سوال در آستانه صحن است .
 
دکتر خادم توضیح داد: عمده این سوال ها در حوزه جوانان است اما در بطن آن ها در خصوص طرح های نیمه تمام  نیز سوالاتی توسط نمایندگان مجلس مطرح می شود.
 
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما در حوزه جوانان متولی نظارت بر عملکردها هستیم ولی باید همیشه پاسخگوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز  باشیم.
 
خادم همچنین خطاب به معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: از شما می خواهیم که فرصت دخالت محتوایی ما را در تدوین آیین نامه داخلی مجلس فراهم آورید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز