در فاز حمله پیشرفت خوبی داشتیم

آلگری: به رئال اجازه خودنمایی ندادیم

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۶:۰۱
کد خبر: ۲۸۲۷۸۰
آلگری: به رئال اجازه خودنمایی ندادیم
سرمربی یوونتوس گفت: بارزالی نمایش خیلی خوبی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم یوونتوس دیشب موفق شد مقابل رئال مادرید به برتری برسد و برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان امیدوار شود.

آلگری، سرمربی یوونتوس که بسیار پر انرژی در کنفرانس خبری حاضر شده بود درباره این دیدار گفت: از نمایشی که جوانانم انجام دادند، بسیار خوشحالم. آن ها امشب به خوبی پاداش تلاش فراوان شان را گرفتند. به هیچ عنوان آسان نیست که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیمی همچون رئال مادرید به پیروزی برسید. ما با جدیت فوق العاده ای در میدان حاضر شده و به آن ها تقریبا اجازه ندادیم که کار خاصی انجام دهند، البته که باید بگویم علی الخصوص در نیمه اول بازی می توانستیم به مراتب بهتر بازی کنیم.

وی افزود: حیف شد که نتوانستیم از موقعیت یورنته به نتیجه بهتری برسیم اما از اینکه توانستیم رئال را شکست ‏بدهیم، راضی هستم. اکنون می توانیم برای دیدار هفته بعد آماده شویم و در مادرید هم بجنگیم.

آلگری با بیان اینکه تیمش نسبت به ابتدای فصل پیشرفت زیادی داشته گفت: پیش بینی بازی حریف در جریان مسابقه کلیدی است. شما باید در زمان هایی بازی را آرام کرده و در هنگام مناسب به سمت دروازه حریف حمله ور شوید و خوشحالم که در مجموع از این حیث پیشرفت زیادی نسبت به ابتدای فصل داشته ایم.

وی در پایان درباره تغییر سیستم تیمش گفت: اعتقاد دارم که بازیکنانم امروز با چهار مدافع خیلی خوب دفاع کردند. برای من بسیار دشوار بود که آندرآ بارزالی را بیرون بگذارم. متاسفانه بونوچی در همان دقایق نخست کارت زرد دریافت کرد و من نمی خواستم که پیرامون اخراج او خطر کنم. برای همین بارزالی را به زمین فرستادم تا در کنار او حاضر باشد و آندره آ نیز پس از ورود به زمین عالی کار کرد.

وی در پایان درباره سیستم تیمش در دیدار برگشت به شوخی به خبرنگاران گفت: چه قدر سوال می پرسید! مسابقه تازه تمام شده است و فرصت نشده به چیزهای دیگر فکر کنم!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز