ارسال پیام تبریک رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به کفاشیان

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۵:۰۷
کد خبر: ۲۸۲۸۸۸
ارسال پیام تبریک رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به کفاشیان
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، نماینده شرکت بازاریابی ایتالیایی MP & SILVA، رؤسای فدراسیون های فوتبال کویت و بنگلادش در پیام هایی جداگانه کسب عنوان نایب رئیسی علی کفاشیان در کنفدراسیون فوتبال آسیا را تبریک گفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه- رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه خود نوشت: انتخاب شما به عنوان نائب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیست و ششمین کنگره این کنفدراسیون که 9 اردیبهشت 94 برگزار شد را صمیمانه تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود: من مطمئنم که نگرش و دیدگاه شما سهم ارزشمندی در راستای توسعه فوتبال در سطح قاره کهن خواهد داشت.
 
همچنین احمد شیفر در نامه تبریک خود به علی کفاشیان نوشته است: پیرو انتخاب شما به عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تبریک صمیمانه من را پذیرا باشید و بهترین ها را برای شما طی سال های پیش رو آرزومندم.
 
نماینده شرکت بازاریابی MP & SILVA افزود: تجربه شما در هرم فوتبال بدون شک یک سرمایه عظیم برای انجام این مأموریت مهم محسوب می شود و من معتقدم همانند گذشته در راستای دفاع از ارزش های فوتبال تمام تلاش خود را خواهید داشت. 
 
شیفر در پایان نامه خود آورده است: بر این اساس در چالش های پیش رو قدرت، سلامت و موفقیت را برایتان آرزومندم و منتظر دیدار مجدد شما در آینده ای نزدیک جهت به اشتراک گذاشتن ایده های سازنده و همکاری های مؤثرمان هستم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کویت نیز در نامه اش به علی کفاشیان نوشت: در ابتدا اجازه دهید تا موفقیت شما را در بیست و ششمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا و کسب عنوان نایب رئیسی تبریک بگویم.
 
شیخ احمد الفهاد الصباح در ادامه گفت: مطمئناً همکاری های دو جانبه و دوستانه مان در راستای توسعه فوتبال در سطح آسیا مفید خواهد بود.
 
همچنین قاضی صلاح الدین- رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش در نامه خود نوشته است: من نیز به نوبه خود از طرف فدراسیون فوتبال بنگلادش کسب عنوان نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا را از صمیم قلب تبریک می گویم. 
 
وی افزود: امیدوارم همکاری ها و ارتباطات فدراسیون های فوتبال بنگلادش و ایران در جهت توسعه فوتبال این دو کشور و در نهایت در سطح آسیا افزایش یابد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش در پایان نامه تبریک خود به کفاشیان نوشت: بهترین ها را برایتان خواستارم و آرزومند توسعه فوتبال آسیا و در نهایت کامیابی کنفدراسیون فوتبال آسیا هستم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز