۱۷ و ۱۸ اردیبهشت

رقابت مدعیان حضور در تیم های ملی اسکیت

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۴:۱۴
کد خبر: ۲۸۲۹۳۷
رقابت مدعیان حضور در تیم های ملی اسکیت
مدعیان حضور درتیم های ملی اسکیت در رشته های سرعت، فری استایل و اسکیت هنری با هم به رقابت می پردازند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرحله نخست مسابقات اسکیت سرعت دستجات آزاد کشوری در رده سنی جوانان و بزرگسالان در روز های 17 و 18 اردیبهشت 1394 در محل آکادمی اسکیت شیان برگزار خواهد شد که طی آن دختران و پسران ورزشکار طی دو روز با هم به رقابت می پردازند.

براین اساس رقابت بانوان ورزشکار در روز پنجشنبه 17 اردیبهشت از ساعت 8:30 صبح آغاز می شود و ورزشکاران مرد نیز در روز جمعه 18 این ماه در همان ساعت در آکادمی اسکیت شیان به مصاف هم می روند.

همچنین مرحله نخست مسابقات اسکیت فری استایل دستجات آزاد کشوری برگزارخواهد شد که طی آن پنجشنبه 17 اردیبهشت آقایان ورزشکاران و در روز جمعه 18 این ماه نیز بانوان اسکیت فری استایل در سالن سرپوشیده مهبت اصفهان با هم به رقابت می پردازنند.

مرحله نخست مسابقات اسکیت هنری مردان و زنان ایران نیز برگزار خواهد شد که مدعیان حضور در تیم ملی در روز جمعه 18 اردیبهشت باید برای نشان دادن شایستگی های خود به میدان بروند، رقابت بانوان ورزشکار از ساعت 8:30 صبح آغاز خواهد شد و ورزشکاران مرد نیز از ساعت 15 در باشگاه درخشان به رقابت با هم می پردازنند.

نکته قابل توجه این که نفرات برتر و افراد شایسته ای که از سوی کمیته فنی در رشته های مختلف انتخاب شوند به اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت ایران راه می یابند. البته نفراتی که در رقابت های آسیایی 1393 حضور داشتند بدون حضور در این رقابت ها جواز شرکت در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی را خواهند داشت.

نظر شما