داداش پور مصدوم شد

محمدیان در نیمه نهایی

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۶:۲۵
کد خبر: ۲۸۳۱۱۶
محمدیان در نیمه نهایی
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز با مسابقات چهار وزن دوم و پایانی آغاز شده است که سعید داداش پور در مرحله یک چهارم نهایی وزن 70 کیلوگرم به دلیل مصدومیت نتوانست به مبارزه خود ادامه دهد، اما محمد حسین محمدیان بابردمقابل حریف‌تاجیکستانی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در ۹۷ کیلوگرم ۱۲ نفر شرکت دارند که محمد حسین محمدیان در اولین مسابقه اش 6 بر 2 علی خان ژومایف از قزاقستان را مغلوب کرد .وی در دور بعد با نتیجه قاطع 13 بر 2 مقابل رستم اسکندری از تاجیکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان برای حضور در دیدار فینال به مصاف تاکشی یاماگوچی از ژاپن می رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۵ کشتی گیر حضور دارند، سعید داداش پور در نخستین گام مقابل نورلان بکژانوف از قزاقستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت. وی در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل زلمیخان یوسوپوف کشتی گیر روسی الاصل تیم تاجیکستان در حالی که با نتیجه 5 بر صفر عقب بود به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده نتوانست به مبارزه خود ادامه دهد. داداش پور باید منتظر مبارزه این حریف قرقیز در مرحله نیمه نهایی باشد تا در صورت حضور وی در دیدار فینال در گروه بازنده ها شانس کسب مدال برنز را داشته باشد.

در ۷۴ کیلوگرم 14 نفر وزن کشیدند که پیمان یار احمدی در مسابقه اول عظمت سوفیف از تاجیکستان را با نتیجه ده بر صفر شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مسلم اولویف کشتی گیر روسی الاصل تیم قرقیزستان می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز