رالی خاورمیانه - شیراز

پیشتازی قطری ها درغیاب نمایندگان ایران

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۰:۱۰
کد خبر: ۲۸۳۱۵۸
پیشتازی قطری ها درغیاب نمایندگان ایران
نخستین روز رالی خاورمیانه در حالی با برتری اتومبیلرانان قطری و امارات پایان یافت که نمایندگان کشورمان به دلیل استاندارد نبودن خودروهایشان از این مسابقات کنار گذاشته شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رالی خاورمیانه (مرک) امروز (پنجشنبه) از پارکینگ تخت جمشید و با حضور 10شرکت کننده از کشورهای امارات، عمان، قطر و لبنان آغاز شد.

این رالی در 6 مرحله برگزار و در آن الکواری و العطیه از قطر و القسیمی از امارات عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مرحله نخست این رالی الکواری، القسیمی و العطیه اول تا سوم شدند، مرحله دوم این رقابت ها نیز با برتری الکواری با سرعت 86/118 کیلومتر به پایان رسید.

در مرحله سوم نیز الکواری با سرعت 43/80 کیلومتر اول،العطیه دوم و القسیمی سوم شدند.

در دور چهارم نیز العطیه نماینده قطر با سرعت 31/123 کیلومتر اول شد و الکواری و القسیمی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دور پنجم نیز با برتری العطیه به پایان رسید و در دور ششم باز هم العطیه با سرعت 33/80 کیلومتر به عنوان قهرمانی این دور دست یافت.

نمایندگان ایران درحالی قرار بود در رالی خاورمیانه شرکت داشته باشند که به دلیل استاندارد نبودن خودروهایشان براساس همولگوگ جهانی از این مسابقات کنار گذاشته شدند.

براین اساس، لاله صدیق و حسن اکبرنژاد که از رالی خاورمیانه حذف شدند و در رقابت های قهرمانی کشور که به طور همزمان با رالی خاورمیانه برگزار می شود شرکت کردند.

همچنین مسوولان کمیته مسابقات به اتومبیل ران زن قطری و شرکت کننده عمانی نیز به دلیل مشابه با نمایندگان ایران، اجازه شرکت در این رقابت ها را نداد و آنان را از گردونه این مسابقات کنار گذاشت.

دومین روز رالی خاورمیانه فردا صبح از پارکینگ تخت جمشید آغاز و عصر همان روز به کار خود پایان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز