آخرین تمرین تیم ملی والیبال برگزار شد

از خنده و شادی تا شنا سوئدی!

۱۳۹۴/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۹:۵۴
کد خبر: ۲۸۳۱۹۴
از خنده و شادی تا شنا سوئدی!
نکته حائز اهمیت در تمرین امروز آمادگی امیر غفور در کار با توپ و رهایی او از کمند مصدومیت بود.

به گزارش گروه ورزشی برنا،در حالی که در روزهای گذشته به درخواست کادر فنی تیم ملی تمرین والیبالیست‌ها پشت درهای بسته برگزار می‌شد فدراسیون والیبال عصر امروز پنج شنبه از اهالی رسانه دعوت کرد تا آخرین تمرین با توپ تیم ملی را پوشش دهند.

ملی پوشان کار را با انجام حرکات کششی و گرم کردن آغاز کردند. ساتی مربی بدنساز و دستیار اسلوبودان کواچ تمرین‌های ویژه‌ای را برای آمادگی آنها دیکته می‌کرد و تمرکز کار بدنسازی روی انجام کارهای هوازی بود. در ادامه مطابق معمول کواچ بازیکنان را به دو گروه جوان‌ترها و بازیکنان باتجربه تقسیم کرد تا آن‌ها به تمرین دریافت و ساعد بپردازند. شهرام محمودی که در تیم جوان‌ترها بود تلاش زیادی می‌کرد تا اجازه ندهد توپ در زمینش بنشیند اما در نهایت تجربه سعید معروف، محمد موسوی، حمزه زرینی، عادل غلامی و فرهاد ظریف موجب شد تا آن‌ها امتیاز این بازی تمرینی را به سود خود تمام کنند. مجازات باخت جوان‌ها 20 حرکت شنای سوئدی بود.

فضای تمرین امروز برخلاف هوای طوفانی عصر پنج‌شنبه تهران بسیار مطبوع و با نشاط بود. شور و نشاط و شوخی و خنده بین بازیکنان وجود داشت. ملی‌پوشان ایران با همدلی برای حضور موفق در لیگ جهانی والیبال هم‌قسم شده بودند. بازی تمرینی بین دو تیم و قرار گرفتن بازیکنان در پست‌های تخصصی خود در قالب یک دیدار دوستانه پایان بخش تمرین امروز تیم ملی والیبال بود.

نکته حائز اهمیت در تمرین امروز آمادگی امیر غفور در کار با توپ و رهایی او از کمند مصدومیت بود.

نظر شما