رالی خاورمیانه - شیراز

لاله صدیق و حسن اکبرنژاد انصراف دادند

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۹:۴۴
کد خبر: ۲۸۳۲۴۰
لاله صدیق و حسن اکبرنژاد انصراف دادند
دومین روز از مسابقات اتومبیل رانی قهرمانی کشور همزمان با سومین دوره رالی خاورمیانه در حالی در شیراز آغاز شد که لاله صدیق و حسن اکبرنژاد از دومین روز رقابت های قهرمانی کشور انصراف دادند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دومین روز از رقابت های مسابقات قهرمانی کشور صبح جمعه از پارکینگ تخت جمشید آغاز شد که قرار است با عبور از مرودشت، شول، لابیشه، خرامه، استرآرش، اسماعیل آباد و تخت جمشید در دروازه قرآن شیراز به کار خود پایان دهد.

این در حالی است که در دومین روز از این رقابت ها لاله صدیق و حسن اکبرنژاد که پیش تر به دلیل همولوگ نبودن خودروهای این دو شرکت کننده مطابق با استاندارد جهانی از حضور در رالی خاورمیانه بازمانده بودند در دومین روز از رقابت های قهرمانی داخلی کشور نیز از ادامه رقابت انصراف دادند.

براین اساس، مسابقات قهرمانی کشور با 8 شرکت کننده یک خانم و هفت اتومبیل ران مرد در حال برگزاری است. مرحله نخست مسابقات رالی قهرمانی کشور که روز گذشته به طور رسمی آغاز شده بود با برتری حسن اکبرنژاد از استان تهران و با سرعت 36.81 کیلومتر به پایان رسیده بود.

رقابت های رالی خاورمیانه و همچنین مسابقات قهرمانی کشور عصر امروز (جمعه) به کار خود پایان می دهد. همچنین رقابت رالی خاورمیانه نیز با حضور 10 شرکت کننده از کشورهای کویت، قطر، لبنان، عمان، امارات و بدون حضور نمایندگان ایران در حال برگزاری است که این مسابقات عصر امروز به کار خود پایان می دهد.

رقابت های دور اول رالی خاورمیانه در قطر و دور دوم در کویت برگزار شده بود که امسال نیز ایران به طور رسمی میزبان سومین دوره رالی خاورمیانه است. طول مسیر رالی خاورمیانه 660 کیلومتر است و این مسیر از سوی 130 نفر از عوامل اجرایی و فنی مورد نظارت قرار می گیرد، زیاد جاموس، انوار الزجاجی، مرزان مصباح و لوکا گیبلو ناظران فنی این رقابت ها هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز