اعتراض اهالی فوتبال به اظهارات دادکان

پنجعلی: از دادکان توقع این صحبت ها را نداشتم

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۵:۲۶
کد خبر: ۲۸۳۲۷۴
پنجعلی: از دادکان توقع این صحبت ها را نداشتم
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: وزیر به تنهایی نمی تواند با فساد مبارزه کند و همه اهالی فوتبال باید به کمک او بیایند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا بعد از برگزاری نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان و مدیران فوتبالی، انتقادات بی پایه و اساسی درباره این جلسه از سوی منتقدین مطرح شد.

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا درخصوص دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهارداشت: خوب است که برگزاری چنین جلساتی ادامه داشته باشد و به یکی دوبار محدود نشود. باید در چنین جلساتی همه افراد دلسوز فوتبال باشند و به انتقادات آنها کارشناسانه گوش داده شود. بهتر بود چنین جلسه ای رسانه ای نمی شد اما حالا که رسانه ای شده باید ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: پیشکسوتان فوتبال باید در چنین جلساتی با نفر اول ورزش کشور از مشکلات و کاستی ها بگویند. خوشحالم که دکتر گودرزی و سجادی به دنبال برخورد با فساد و عوامل ان در فوتبال هستند. من وزیر و اطرافیان ایشان را به خوبی می شناسم و می دانم که با تمام توان در پی مبارزه با فساد هستند. متاسفانه فساد در فوتبال فراگیر شده و افراد محروم بر مسند هستند و سالم‌ها تاوان می دهند. وزیر به تنهایی نمی تواند با فساد مبارزه کند و همه اهالی فوتبال باید به کمک او بیایند.

پنجعلی درباره انتقادات مغرضانه محمد دادکان از جلسه وزیر و پیشکسوتان گفت: فکر نمی کنم دادکان از محتوای جلسه خبر داشته باشد وگرنه چنین اظهاراتی را مطرح نمی کرد. یکی از مشکلات فوتبال همین فاصله بین بزرگان است که باعث مطرح شدن چنین اظهاراتی می شود. از دادکان توقع شنیدن چنین صحبت‌هایی را نداشتم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز