اعتراض اهالی فوتبال به اظهارات دادکان

خسروی: دادکان به عنوان یک بچه مسلمان نباید آن حرف ها را می زد

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۷:۴۸
کد خبر: ۲۸۳۲۸۴
خسروی: دادکان به عنوان یک بچه مسلمان نباید آن حرف ها را می زد
پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان خطاب به مجری برنامه دیشب تلویزیون گفت: شما می خواهی ادای عادل فردوسی پور را دربیاوری ولی نمی توانی.

بعد از برگزاری  نشست صمیمانه وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان و مدیران فوتبالی انتقادات بی پایه و اساسی درباره این جلسه از سوی منتقدین مطرح شد.

علی خسروی کارشناس باسابقه داوری فوتبال کشورمان که در آن جلسه حضور داشت درباره تهمت های باورنکردنی دادکان در برنامه تلویزیونی صحبت کرد.

وی ابتدا درباره نشست دوستانه ای که چند روز پیش بین پیشکسوتان فوتبال و وزیر ورزش برگزار شد؛ گفت: برای من باعث افتخار بود که به عنوان پیشکسوت داوری کشورمان در کنار افرادی که جملگی هویت و شناسنامه فوتبال بودند و شاگردان زیادی را به جامعه فوتبال ایران عزیز معرفی کرده بودند؛ حضور داشتم.

جناب دکتر گودرزی به عنوان یک هوادار فوتبال به صحبت ها و درد و دل های این پیشکسوتان گوش دادند و آقایان حاج رضایی، فنایی و جلالی صحبت های خوبی را مطرح کردند و من لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که وزیر ورزش کار بسیار شجاعانه ای را انجام داد که از افرادی دعوت به عمل آورد و به گفتگو نشست که اکثرا از فوتبال دور بودند و الان حقشان حضور در مجمع فدراسیون فوتبال است. من اهل سیاست نیستم اما گمان نمی کنم هیچ وزیر دیگری بتواند این شجاعت را به خرج دهد و با افرادی که در آن حوزه استخوان ترکانده اند و الان از آن دور هستند؛ جلسه بگذارد.

در ادامه علی خسروی در ارتباط با برنامه دیشب شبکه دو که با حضور محمد دادکان برگزار شد؛ حرف های جالبی را به زبان آورد: آقای نجف زاده اشتباه کرد که آقای دادکان را به برنامه دعوت کرد. نجف زاده یک مجری سیاسی است و با سوالات دیشب نشان داد، کار اجرا را بلد نیست. وقتی در 15 دقیقه مصاحبه، همه حرفش را قطع می کردند و نمی توانست سوالش را کامل بپرسد؛ مشخص می شود که او این کاره نیست. آقای نجف زاده چرا از 70 نفری که در جلسه با وزیر بودند دعوت نکردی تا صحبت کنند؟ شما می خواهی ادای عادل فردوسی پور را دربیاوری ولی نمی توانی. مشخص است که جناب دادکان به دلیل دوری اش از ورزش از روند کاری آن رضایت نداشته باشد. مجری این برنامه با اجرای دیشب خودش وضعیت کاری اش را هم به خطر انداخت.

داور سابق فوتبال گفت: من این سوال را از آقای دادکان دارم. واقعا کدام یک از افراد حاضر در آن جلسه فاسد بودند؟ این  افراد از جمله خودم در حال حاضر، سال هاست که از فوتبال دور هستیم. من از دیشب با خیلی از این عزیزان صحبت کرده ام. اکثر آن ها دلشان شکسته و بغض کرده اند که چرا باید در این برنامه تلویزیونی این تهمت ها به آن ها روا داشته شود. حرف های آقای دادکان خیلی بد بود. ایشان به عنوان یک بچه مسلمان نباید این حرف ها را به زبان می آورد.

 

 

نظر شما