سومین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری ایژن اندونزی

شهرداری تبریز اول شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۴:۳۰:۳۶
کد خبر: ۲۸۳۳۳۶
شهرداری تبریز اول شد
مرحله سوم تور بین المللی دوچرخه سواری بانیو وانگی ایژن اندونزی روز جمعه برگزار و تیم شهرداری تبریز در رده بندی تیمی در جایگاه نخست قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رکابزنان تیم شهرداری تبریز در پایان مرحله سوم تور بین المللی ایژن اندونزی با پیمودن مسیر 123 کیلومتری در 11 ساعت و 33 دقیقه و 44 ثانیه در رده بندی تیمی در جایگاه نخست قرار گرفتند.

مرحله سوم و 123 کیلومتری این تور از مونچار آغاز و در پالتو دینگ پایان یافت.

تیم های 'یو.کی.یو' و پگاسوس در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در این مرحله از تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی و در بخش انفرادی نیز سعید صفرزاده با ثبت زمان سه ساعت و 50 دقیقه و 23 ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت و علیرضا اصغرزاده با سه ساعت و 51 دقیقه و 24 ثانیه هشتمین نفری بود که از خط پایان گذشت.

علی اشکبوس دیگر رکابزن تیم شهرداری تبریز با پیمودن این مسیر در سه ساعت و 51 دقیقه و 57 ثانیه در رده دوازدهم قرار گرفت و حسین علیزاده با ثبت زمان سه ساعت و 53 دقیقه و 13 ثانیه پانزدهم شد.

حسین جهانبانیان دیگر رکابزن ایران در تور بین المللی اندونزی نیز در سه ساعت و 57 دقیقه و چهار ثانیه مسافت 123 کیلومتری مرحله سوم را طی کرد و رده 27 قرار گرفت.

این تور در شرق جاوا اندونزی برگزار می شود و در بخش انفرادی پولی پیتر فرانسوی از تیم اس.آی.سی با سه ساعت و 46 دقیقه و 52 ثانیه اول شد. وایت هاووس دانیل رکابزن زلاندنویی دوم شد و پارادس رورتر بنجامین، رکابزن اسپانیایی تیم 'ام.تی.آر' در جایگاه سوم قرار گرفت.

مرحله چهارم و آخر این تور بین المللی دوچرخه سواری در کلاس 2.2 ، روز شنبه به مسافت 109.5 کیلومتر از باجولماتی تا تامان بلام بانگان برگزار می شود.

پیراهن طلایی این مرحله به پولی پیتر رکابزن فرانسوی رسید.

100 رکابزن از 25 کشور ایران، فرانسه، هلند، آمریکا، کلمبیا، کانادا، آلمان، ایتالیا، ژاپن، سنگاپور، اسپانیا، فیلیپین، امارات متحده عربی، استرالیا، کره جنوبی، چین، زلاندنو، روسیه، پرتغال، تایوان، ازبکستان و کشور میزبان در این تور شرکت کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز