بهترین تیم را روانه بازی با گسترش فولاد می‌کنم

برانکو: ریتم بازی ها وحشتناک است/ بازیکنانم به فکر تیم هستند

۱۳۹۴/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۲:۱۳
کد خبر: ۲۸۳۳۶۵
برانکو: ریتم بازی ها وحشتناک است/ بازیکنانم به فکر تیم هستند
سرمربی پرسپولیس گفت: با حسابگری آشنا نیستم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا آخرین تمرین جدی پرسپولیس قبل از بازی هفته بیست و مهم این تیم برابر گسترش فولاد در لیگ برتر در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت کرد.

برانکو ابتدا درباره شرایط این تیم پیش از بازی با گسترش فولاد گفت: شرایط تیم ما ایده آل اس. چیزی که مشخص است این است که ما با جو مثبتی که از پیروزی مقابل بنیادکار و پیکان در تیم وجود دارد به تبریز می‌رویم. قطعاً هواداران زیادی برای حمایت از گسترش فولاد مقابل ما به ورزشگاه می‌آیند و می‌دانیم با چه تیم سختکوشی مسابقه داریم اما می‌خواهیم با این روند خوبمان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی درباره اینکه چرا امروز پرسپولیس با بازیکنان ذخیره‌اش تمرین کرد و اینکه آیا احتمال دارد سرخپوشان با تیم دومشان مقابل گسترش فولاد به میدان بروند، خاطرنشان کرد: نبود بازیکنان اصلی فقط یک دلیل داشت و آن اینکه بازیکنان اصلی روز گذشته تمرین ریکاوری انجام دادند و نیاز به استراحت داشتند اما بازیکنانی مانند حاتمی، علی عسگر، نوری، کفشگری و اومانیا به تمرین آمدند، باید به آنها تبریک بگویم که با وجود برخی مصدومیت‌ها هنوز به فکر تیم هستند. تیمی در تبریز به میدان می‌رود که در حال حاضر برای پرسپولیس بازی می‌کند. امروز نوروزی هم دچار مصدومیت شد که امیدوارم به بازی برسد.

سرمربی پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که با توجه به در پیش بودن دربی حساس پایتخت آیا احتمال دارد بازیکنان در آستانه محرومیت مقابل گسترش فولاد بازی نکنند، عنوان کرد: من با لغاتی مانند نقشه‌کشی و حسابگری آشنایی ندارم و بهترین تیم را روانه بازی با گسترش فولاد می‌کنم. ریتم بازی‌ها به گونه‌ای بود که فاصله زمانی کم بود و این موضوع وحشتناک بود. ما هر 4-3 روز یکبار بازی داشتیم که مجبور می‌شدیم به بازیکنان در تمرینات فشار بیاوریم. همه بازیکنانی که در پرسپولیس هستند متعلق به تیم هستند و آنهایی که در اینجا حضور دارند آماده‌اند که بازی کنند. ما در این خصوص کمی مشکل داریم اما همین نفرات بازیکنان پرسپولیس هستند و به نتیجه گرفتن با آنها امیدوارم.

برانکو در خصوص آخرین شرایط محسن بنگر گفت: بنگر بازیکن ما است که امروز پس از یک ماه توانست به تمرینات گروهی اضافه شود، البته خودش هنوز نمی‌داند مشکل پایش چیست و آیا به بازی می‌رسد یا نه. بنگر کمی برای بازی کردن دچار ترس است اما زیباترین خبر این است که او به تمرینات گروهی برگشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز