نماینده فدراسیون جهانی اتومبیلرانی:

رالی خاورمیانه در شیراز با موفقیت همراه بود

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۸:۵۳:۵۶
کد خبر: ۲۸۳۴۱۱
رالی خاورمیانه در شیراز با موفقیت همراه بود
نماینده فدراسیون جهانی اتومبیلرانی گفت: انجام رالی خاورمیانه در شیراز با موفقیت همراه بود و این مسابقات نسبت به دور گذشته در سطح بسیار خوب و قابل قبولی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، هانی شعبان درنشست خبری رالی خاورمیانه افزود: ازتمامی مسوولان و دست اندرکارانی که میزبانی این دوره از مسابقات را عهده دار بودند و زحمات فراوانی متحمل شدند،صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی گفت: امیدوارم سال آینده شاهد حضور بیشتر شرکت کنندگان در رالی خاورمیانه باشیم و بتوانیم با کیفت بهتری آن را دنبال کنیم چرا که این مهم موجب می شود تا اعتبار این مسابقات جلوه بهتری پیدا کند.

شعبان ادامه داد: مردم خوب و مهمان نواز شیراز و شهرستانهای مسیر بر گزاری مسابقات همکاری و تعامل بسیار مناسبی با مسوولان داشتند و جا دارد از این همه محبت و استقبال کم نظیر سپاسگزاری کنم.

وی تاکید کرد:شرکت کنندگان از نحوه برخورد مردم استان فارس ابراز خرسندی کردند و اعلام داشتند که سال اینده نیز با امادگی بسیار خوبی در این مسابقات شرکت کنند.

در مسابقات رالی خاورمیانه که عصر جمعه در شیراز پایان یافت ناصر العطیه، اتومبیلران قطری به همراه نقشه خوان فرانسوی خود فاتح مسابقات شد.

همچنین عبدالعزیزالکواری دیگر راننده قطری به همراه نقشه خوان انگلیسی خود در جای دوم ایستاد و شیخ خالد القاسمی از امارات به همراه نقشه خوان ایرلندی برسکوی سوم ایستاد.

در آیین اختتامیه این مسابقات ، جوایز قهرمانان توسط سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس به آنها اهدا شد .

در این رقابت ها که از روز 17 اردیبهشت آغاز شد 10 شرکت کننده از امارات، عمان، قطر و لبنان حضور داشتند.

اتومبیلرانان پس از دو روز رقابت و عبور از شهرهای مرودشت، شول، لابیشه، خرامه، استرآرش، اسماعیل آباد، آباده طشک ارسنجان ، ولی آباد، روستای میج و تخت جمشید در دروازه قرآن به کار خود پایان دادند.

طول مسیر رالی خاورمیانه 660 کیلومتر است و این مسیر از سوی 130 نفر از عوامل اجرایی و فنی مورد نظارت قرار می گیرد، زیاد جاموس، انوار الزجاجی، مرزان مصباح و لوکا گیبلو ناظران فنی این رقابت ها بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز