کمیته ملی المپیک برگزار می کند؛

اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۲:۴۲
کد خبر: ۲۸۳۴۶۹
اولین همایش ملی بازاریابی ورزشی
اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با همکاری کمیته ملی المپیک ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اولین دوره همایش ملی بازاریابی ورزشی با هدف ارتقاء سطح علمی و تبادل اندیشه ها و یافته های نوین در حوزه بازاریابی ورزشی ، برجسته کردن ضرورت و نقش حیاتی مدیریت بازاریابی ورزشی در اقتصاد کشور با همت کمیته ملی المپیک و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و موسسه آموزش عالی ایوانکی 23 و 24 اردیبهشت در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.

این همایش در محورهای مدیریت بازاریابی در ورزش ، تبلیغات و ورزش ،گردشگری و ورزش ، بازاریابی الکترونیک و ورزش ، رفتار مصرف کننده در ورزش ، کارآفرینی در ورزش ، تحقیقات بازاریابی در ورزش ، برند و ورزش ، رسانه و ورزش ،قتصاد و ورزش ،حامیان مالی و ورزش ،خصوصی سازی و ورزش با حضور اساتید برجسته تربیت بدنی ، اقتصادی و بازرگانی برای آشنایی بیشتر فعالان حوزه بازاریابی ورزشی  و دانشجویان  این رشته برگزار می گردد .

همایش دو روزه فوق همزمان در 7 کارگاه آموزشی  با عناوین :  تربیت مدیر بازاریابی در فدراسیون های ورزشی ،اصول و فنون کاربردی اجرای تبلیغات از طریق ورزش ،راهنمای گام به گام جذب حامیان مادی و معنوی در ورزش ، راهنمای انجام تحقیقات در بازاریابی ورزشی ، راهنمای گام به گام برند سازی در ورزش،استفاده از فناوری اطلاعات و شبکه های مجازی در ارتباط با بازاریابی ورزشی و کارآفرینی در ورزش برگزار خواهد شد .

در کنار برگزاری این همایش علمی ، نمایشگاههای تجهیزات و اماکن ورزشی ،  کتاب ، تجهیزات پزشکی ورزشی و مطبوعات و رسانه های ورزشی در محل برگزاری همایش برای استفاده علاقمندان دایر می باشد .

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.sportmarkting.ir مراجعه نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز