نفت مدعی قهرمانی است

پاشایی: مساوی برای ما ارزشی ندارد

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۳:۰۰
کد خبر: ۲۸۳۶۰۱
پاشایی: مساوی برای ما ارزشی ندارد
مربی تیم فوتبال صبا گفت: تیم ما برای فردا در سطح روحی و روانی خوبی قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های فوتبال نفت و صبا فردا در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر به مصاف هم می روند.

حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم است عذرخواهی کنم از اینکه مهدی تارتار در این نشست حاضر نشده است. دلیل غیبت وی همزمانی تمرین تیم با این کنفرانس مطبوعاتی بود.

وی ادامه داد:درباره بازی فردا باید بگویم این دیدار برای نفت تهران از حساسیت بالایی برخوردار است. این تیم از تیم هایی است که نشان داده در سال جاری با استراتژی قوی می توان یک تیم را از لیگ دو به یک مدعی لیگ برتر تبدیل کرد. آنها تیم قدرتمندی ساختند اما برای بازی فردا نقطه قوت ما خستگی و استرس بالای نفت در این مسابقه است.

مربی صبا خاطرنشان کرد:تیم ما برای فردا در سطح روحی و روانی خوبی قرار دارد و نقاط قوت و ضعف نفت را به خوبی آنالیز کرده است به همین خاطر فردا برای برد به میدان می رویم زیرا مساوی برای ما ارزشی ندارد و برای پیروزی به میدان می رویم.

وی در خصوص محروم و مصدوم تیمش بیان داشت: حسین کوشکی محروم تیم ما است و پیروز قربانی و ایوب کلانتری نیز نمی توانند ما را همراهی کنند.

پاشایی درباره اینکه این دو بازیکن به دلیل مشکلات انضباطی از همراهی تیم محروم هستند گفت:نمی توان گفت بحث انضباطی است. کلانتری در تمرین احساس خستگی می کرد و تارتار به وی استراحت داد.

نظر شما