مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

دشت یک طلا از روز نخست

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۸۳۶۴۵
دشت یک طلا از روز نخست
رامین طاهری در وزن 71 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار نهایی مقابل حریف قرقیز به مدال طلا دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از ساعت 10:30 صبح امروز (شنبه) در سه وزن نخست کشتی فرنگی در سالن اسپایر دوحه قطر آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 71 و 85 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که رامین طاهری در وزن 71 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار نهایی مقابل حریف قرقیز به مدال طلا دست یافت.

در وزن 71 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر کریشانکانت یاداو از هند را شکست داد. وی در دور دوم مقابل عظمت دامبیروف از قزاقستان با نتیجه 10 بر 6 پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. طاهری در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 2 از سد رودینگ ژانگ از چین گذشت و جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد.

نماینده کشورمان در دیدار نهایی نیز با نتیجه 2 بر 2 مقابل روسلان تساریف قهرمان آسیا در سال 2014 از قرقیزستان به برتری دست یافت و مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

در وزن 85 کیلوگرم داود عابدین زاده در دور نخست رام ویر رام ویر از هند را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر فی پنگ از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت، اما در این مرحله با ضربه فنی مغلوب رستم آساکولوف، قهرمان بازی های آسیایی از قزاقستان شد و شانس کسب مدال طلا ر از دست داد. عابدین زاده که می توانست در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مبارزه کند، اما به دلیل آسیب دیدگی از ناحبه کشاله ران پا از ادامه رقابت ها انصراف داد و برای مداوای پای مصدومش راهی بیمارستان شد.

در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی پور در دور نخسست با نتیجه 7 بر 2 مقابل میرامبیک ایناگولوف از قزاقستان شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل آرسن ارالیف قرقیز، حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب نمایندگان کشورمان در روز نخست و سه وزن اول این مسابقات صاحب یک مدال طلا و یک عنوان پنجمی شدند. رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فردا با برگزاری مسابقات 5 وزن دوم به پایان می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز