مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

وزن کشی ۵ وزن دوم انجام شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۲:۴۲
کد خبر: ۲۸۳۶۴۸
وزن کشی ۵ وزن دوم انجام شد
پیام بویری در وزن ۷۵ کیلوگرم باید در اولین گام به مصاف نماینده میزبان برود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مراسم وزن کشی پنج وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا عصر شنبه در شهر دوحه قطر برگزار شد و ۵ فرنگی کار ایران حریفان خود را شناختند.

در وزن 66 کیلوگرم که 11 کشتی گیر حضور دارند، محمد علی گرایی در نخستین تجربه حضور در این رقابت ها پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف آسرور محی الدین اف ازبکستانی می رود. وی در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه تاکشی ایزومی از ژاپن و ژادرایف از قزاقستان مسابقه می دهد.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در دور اول با شریف بدر از قطر مسابقه می دهد. وی در صورت برتری در دور دوم با برنده مبارزه بین یانگ از چین و پریمانوف از ترکمنستان روبرو می شود. در این وزن 12 کشتی گیر وزن کشی کردند. فرنگی کاران قرقیز و قزاق نیز در گروه بویری حضور دارند.

در وزن 80 کیلوگرم که 9 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، یوسف قادریان در نخستین تجربه حضور در آوردگاه آسیایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جونی بیک اوتابیکوف از ازبکستان می رود. وی در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه جعفرخان از قطر و هیوک جین کیم از کره جنوبی مبارزه می کند.

در ورن 98 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف بیک سلطان محموداف از قرقیزستان مصاف می دهد و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار محمد اباطالب از اردن و مارگولان آسیمبیکوف از قزاقستان، قهرمان آسیا، روبرو خواهد شد.در این وزن 11 نفر وزن کشی کردند.

در وزن 130 کیلوگرم 12 فرنگی کار وزن کشیدند، بشیرباباجان زاده در دور نخست به مرات رامونوف از قرقیزستان دارنده مدال برنز آسیا مسابقه می دهد و در صورت برتری در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه محمد ابراهیم از بحرین و ماماسولیف از ازبکستان دارنده مدال برنز آسیا مبارزه می کند. نورماخان تنالیف کشتی گیر مطرح قزاق، قهرمان بازی های آسیایی و نفر سوم جهان نیز در گروه نماینده ایران حضور دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز