کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قطر

علیاری در فینال، باباجان زاده در رده بندی

۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۳:۰۲:۲۲
کد خبر: ۲۸۳۸۵۷
علیاری در فینال، باباجان زاده در رده بندی
مهدی علیاری دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در سال 2014 امروز به فینال بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در قطر راه یافت.

رقابت های 5 وزن پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز به وقت محلی در سالن اسپایر شهر دوحه قطر آغاز شده است.

مهدی علیاری در وزن 98 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر بیک سلطان محموداف از قرقیزستان را شکست داد.

وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با مارگولان آسیمبیکوف دارنده چندین مدال قهرمانی آسیا از قزاقستان با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید وبه فینال راه یافت.

در وزن 130 کیلوگرم بشیرباباجان زاده دارنده مدال برنز جهان در سال 2011 و نفر سوم بازیهای آسیایی در دیدار نیمه نهایی به مصاف نورماخان تینالیف دارنده مدال برنز جهان رفت . وی در این مسابقه با نتیجه یک بر صفر شکست را پذیرفت و نتوانست به فینال راه یابد تا بعد از ظهر امروز برای کسب مدال برنز تلاش کند.

باباجان زاده در رقابت های قهرمانی آسیا در قطر در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مرات رامونوف از قرقیزستان را شکست داد، (رامانوف به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد) وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر محمد ابراهیم از بحرین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امروز و در آخرین روز رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا محمد گرایی در وزن 66 کیلوگرم به فینال راه یافت و در وزن 75 کیلوگرم هم پیام بویری برای کسب مدال برنز باید بعد از ظهر امروز به مصاف حریف خود برود.

همچنین روز گذشته و در روز نخست این مسابقات هم رامین طاهری دارنده مدال نقره قهرمانی جوانان جهان، یک مدال طلا برای کشورمان گرفت.

بیست و پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 19 و 20 اردیبهشت ماه با حضور 20 کشور آسیایی در سال اسپایر شهر دوحه برگزار می شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز