گل اول را ساده لوحانه خوردیم

برانکو: گسترش تیم برتر میدان بود/ ذهن بازیکنان به دربی معطوف بود

۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۱۹:۴۸:۵۹
کد خبر: ۲۸۳۹۹۷
برانکو: گسترش تیم برتر میدان بود/ ذهن بازیکنان به دربی معطوف بود
سرمربی پرسپولیس گفت: زمانی که به اینجا آمدم کاملا با مشکلات آشنایی داشتم و با وضعیت تیم آشنا بودم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش برابر گسترش فولاد اظهار داشت: ابتدا به گسترش فولاد به خاطر این پیروزی که کسب کرد تبریک می گویم. آنها هم برتر بودند و میل بیشتری برای بازی کردن دارند. علی رغم ارنجی که ما شروع کردیم ما می توانستیم بهتر باشیم و برای برد تلاش کنیم ولی متاسفانه به حد کافی مصمم نبودیم و آن میلی که برای پیروزی نیاز بود نداشتیم. یک بار دیگر به گسترش به خاطر این بردش تبریک می گویم.

وی درباره تاثیر عدم حضور برخی بازیکنان پرسپولیس در این بازی در این شکست عنوان کرد:7، 8 نفر در تیم نبودند ولی بقیه نفرات از ته دل مایه گذاشتند و با توجه به اینکه انگیزه تیم گسترش فولاد برای بقا زیاد بود چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نمی شود و بازی خوبی ارائه دادند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:ما بازیکنان جوانی داشتیم. بعضی از بازیکنان ما که امروز بازی کردند هرگز در پست امروز خود بازی نکرده بودند. حتی از برخی بازیکنانمان من بسیار راضی بودم. طبیعی است که بازی باید صحیح و مردانه باشد. از آنجایی که در ضمیر ناخودآگاه شان بازی استقلال را داشتند این بازی اثر خودش را گذاشت. اگر چه بازی جلو می رفت، می دیدیم ذهن بازیکنان ما به بازی بعد معطوف بود.

وی ادامه داد: همانطور که عرض کردم امروز بازیکنان جدیدی داشتیم و بسیار ساده لوحانه بدون جهت گل اول را دریافت کردند ولی حداقل بازیکنانی هستند که باید در پرسپولیس بمانند و باقی می مانند و نحوه انتخاب بازیکنانی که روند مداوم و قطعی ناپذیر دارند و مطمئن هستم در دوره پیش رو تیمی را خواهیم ساخت که هواداران می خواهند و فوتبال ایران نیاز دارد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد:من در کنفرانس خبری دیروز اعلام کردم هدف ما چیست ولی باید از حریف سوالی شود. گسترش خیلی جاه طلبانه و باانگیزه تر به زمین آمد. ما می خواستیم کار را به انجام برسانیم و در بین دو نیمه دیدید ما مهاجم دوم را به زمین آوردیم و از بچه ها خواستیم باز هم هجومی تر بازی کنند. سه مهاجم و سه بازیکن هجومی داشتیم. گابریل، هادی نوروزی و کمندانی هم به مهاجمان اضافه می شدند و میل ما این بود که تلاش کنیم که نتیجه را برگردانیم و حتی بازی را ببریم ولی گسترش بهتر بود و سزاوارانه تر برنده شد. موافقم این پرسپولیس در سطح آن پرسپولیس همیشگی نیست. 

وی درباره اینکه امروز 582 نفر در ورزشگاه هوادار بودند و  آیا استقبال این هوادار کم را داشت یا نه گفت: ما اطلاع داشتیم بخش کثیری از هواداران تبریز به تهران آمدند برای دیدار تراکتورسازی و ما انتظار داشتیم هوادار زیادی نیاید و گسترش تیمی است که به تازگی می خواست همه هوادارانش را جذب کند و جای خود را در فوتبال ایران تثبیت کند.

وی درباره اینکه اگر اطلاع داشتید پرسپولیس اینقدر ضعیف شده باز هم مسئولیتش را قبول می کردید یا بر اساس شناختی که از چند سال پیش داشتید قبول مسئولیت کردید بیان داشت: قبلا هم گفته ام زمانی که به اینجا آمدم کاملا با مشکلات آشنایی داشتم و با وضعیت تیم آشنا بودم و طبیعتا آمادگی داشتم پرسپولیس با تمام مشکلاتی که دارد اگر امکانش باشد این مشکلات را برطرف کنیم و مطمئن هستیم این پتانسیل وجود دارد و تیمی که همه میل داریم خواهیم ساخت و البته به زمان نیاز داریم ولی از کار نمی ترسیم و مسئولیت پیش رو را سعی می کنیم به نحو احسن انجام دهیم. اگر زودتر جواب ندادم عذرخواهی می کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه از کمندانی استفاده کرد، بیان داشت : برای من سخت است درباره ستاره ها صحبت کنم ولی اگر به یاد داشته باشید در مسابقه با پیکان که وی به داخل زمین آمد و در همان لحظه دیده می شد من به شکل جدی روی وی حساب کردم و با شما موافق هستم که از اعتمادش ما را توجیه کند. همه چیز بستگی دارد به چه سطحی از کیفیت برسد ولی واقعیت این است که زحمتکش و تلاشگر است و این شرایطی است برای به وجود آوردن بازیکنی در این حد.

برانکو درباره باشگاه گسترش گفت:من می خواهم به مالک گسترش تبریک بگویم که در واقع ایشان از تیم مراقبت می کند. این تیم آماده شده برای سرمایه گذاری شخصی خود که زیرساخت وسیعی را ایجاد کند و مجهز باشد که این در واقع که باشگاه جدی به وجود بیاید. گسترش فولاد باشگاه جوانی است و در مدت زمان کوتاهی که استارت زده نتایجی خوبی کسب کرده علیرغم اینکه الان برای بقا می جنگد ولی در کنار تراکتورسازی و ماشین سازی راحت نیست که بخواهد عرض اندام کند ولی واقعیت این است که باشگاهی است که هر سال رو به بهبود می گذارد و باعث افتخار فوتبال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز