تیموریان: با شادی‌هایم به کسی توهین نکردم/ می گفتند من باعث افت استقلال شده ام

۱۳۹۴/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۱:۰۷
کد خبر: ۲۸۴۰۰۰
تیموریان: با شادی‌هایم به کسی توهین نکردم/ می گفتند من باعث افت استقلال شده ام
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: فکر نمی کردم با 4 گل استقلال را ببریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آندرانیک تیموریان پس از پایان مسابقه مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود.هر چند فکر نمی کردم بتوانیم 4 گل به استقلال بزنیم. ما توپ های زیادی روی دروازه استقلال فرستادیم و موقعیت های فراوانی خلق کردیم که خوشبختانه 4 تای آن تبدیل به گل شد.

وی ادامه داد: شرایط تیم ما را همه می دانند. ما با کمبود بازیکن روبه رو بودیم و تنها سه دفاع روی نیمکت داشتیم. امیدوارم با وجود این شرایط موفق شویم عنوان قهرمانی را برای آذربایجان و تبریز به ارمغان آوریم.

تیموریان افزود: با کمبود بازیکن مواجه هستیم. در نیمکت امروز بازیکنان جوانی بودند با این حال می‌ جنگیم تا قهرمان لیگ بشویم.

وی درباره برخورد با هواداران استقلال گفت: فوتبال حرفه ای است. آنهایی که هواداران واقعی استقلال هستند می‌ دانند که آندو چه کارهایی برای استقلال کرده( اگر کاری کرده باشم)، اما آنهایی که به نوامیس من فحاشی کردند استقلالی نبودند و نخواهند بود.

تیموریان درباره شادی گل خود گفت: فوتبال حرفه ای است و شادی و ناراحتی ندارد. من در این پیروزی به جنبه خوشحالی و ناراحتی اش کاری ندارم و فقط برای قهرمانی تراکتور می‌ جنگم. ادینهو به من قول داده بود اگر گل بزند پیراهنش را که اسم پسر من روی آن نوشته شده بود، به نمایش بگذارد. من بابت این کار از او تشکر کردم و به هیچ کس بی احترامی نکردم. من رو در رو صحبت می‌ کنم پشت هیچ کس حرف نمی‌ زنم.

وی بیان کرد: من ناراحت استقلال هستم. خودتان می‌ بینید که در این بازی مهم و در بازی سپاهان و پرسپولیس استقبال تماشاچی به حداقل رسیده و هواداران استقلال به 4 هزار نفر کاهش پیدا کرده اند. در تبریز هربازی 20، 30 هزار تماشاگر دارد. البته من نظر خاصی در این مورد ندارم و نمی‌ توانم علتش را بگویم.

بازیکن سابق استقلال گفت: این آقایانی که در استقلال نشستند و گفتند آندرانیک باعث زیبا بازی نکردن استقلال شده و این تیم را عقب می‌ کشد، حالا سه ماه از این زمان گذشته. این ها چقدر مصاحبه کردند و من چقدر؟ فقط مطمئن باشید آندو استقلالی است و هواداران واقعی استقلال را دوست خواهد داشت و دست تک تک آنهایی را که امروز مرا تشویق کردند، می‌ بوسم. اصلا از شعارها ناراحت نیستم چون هواداران واقعی استقلال را می‌ شناسم.

نظر شما