محمد نصیری در گفتگو با برنا:

رضازاده با من مشکل داشت/ فدراسیون قبلی وزنه برداری را نابود کرد

۱۳۹۴/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۲:۳۹
کد خبر: ۲۸۴۲۵۸
مشاورعالی علی مرادی گفت: من 5 سال از خانه و عشق خودم دور بودم به این خاطر که رضازاده به من حسودی می کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد نصیری پیشکسوت پرافتخار وزنه برداری کشورمان بعد از حدود 5 سال به خانه خودش بازگشت و به عنوان مشاور عالی علی مرادی منصوب شد. نصیری که بسیار بابت دوری اش از وزنه برداری در این سال ها آزرده خاطر بود؛ در گفتگو با برنا حرف های جالی زد.

وی ابتدا درباره پست جدیدی که در فدراسیون آقای مرادی نصیبش شده، توضیح داد: خوشحالم از اینکه دوباره به خانه بازگشتم.  آقای مرادی طی نامه ای دو روز پیش من را به عنوان مشاور عالی خود انتخاب کردند و امیدوارم بتوانم بعد از چند سال دوری، کمکی به پیشرفت وزنه برداری کنم.

نصیری درباره علت دوری 5 ساله اش از وزنه برداری گفت: من 5 سال از خانه و عشق خودم دور بودم به این خاطر که رضازاده به من حسودی می کرد. از او می پرسیدند چرا نصیری در فدراسیون نیست و او در پاسخ می گفت نباید او در فدراسیون باشد. رضازاده من را هیچ وقت به عنوان قهرمان ملی نمی شناخت و با من مشکل داشت.

پیشکسوت وزنه برداری کشورمان درباره شرایط این رشته پرطرفدار در چند سال اخیر و نتایجی که در این سال ها بدست آمد؛ تاکید کرد: در متن وزنه برداری نبودم اما نتایج ایران نشان می دهد که فدراسیون قبلی ، وزنه برداری را نابود کرد. بنابراین امیدوارم در دوره جدید بتوانیم تمامی ویرانی های قبل را جبران کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز