رهنما: در مبارزه با فساد و قطع دست‌های ناپاک باید از دکتر گودرزی حمایت کنیم

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۸:۰۰
کد خبر: ۲۸۴۳۷۵
رهنما: در مبارزه با فساد و قطع دست‌های ناپاک باید از دکتر گودرزی حمایت کنیم
مدیرکل ورزش وجوانان گیلان گفت: باید از دیدگاههای حق مدارانه ومبارزه با پلشتی ها و ارتباط های زیر پوستی وخارج از ضوابط قانونی از وزیر ورزش و جوانان پشتیبانی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسعود رهنما در حاشیه دیدار با وزیر ورزش و جوانان از دیدگاه های کارشناسانه و حق طلبانه وی در مبارزه با فساد و دست های ناپاک حمایت کرد و افزود: جامعه ورزش و نخبگان علمی و همه آنهایی که خواهان استقرار عدالت در جامعه هستند باید از دیدگاه های حق مدارانه و مبارزه با پلشتی ها و ارتباط های زیر پوستی و خارج از ضوابط قانونی از وزیر ورزش و جوانان پشتیبانی کنند.

وی افزود: جامعه برای اینکه در مسیر توسعه متوازن قرار گیرد، راهی جز مبارزه با فساد و قطع دست های ناپاکی که می خواهند بدون تلاش و بهره مندی از تخصص، از بیت المال سوء استفاده کنند، نخواهند داشت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان با بیان اینکه هر جایی ندایی حق طلبانه سرداده شود باید از آن حمایت کرد . نگرش های سازنده و به دور از حب و بغض، دکتر گودرزی را عاملی اساسی در ثبات و پایداری عدالت در جامعه برشمرد.

رهنما که سابقه سرمربیگری تیم های ملی کاراته ایران را داشته و یکی از پرافتخارترین مربیان این رشته محسوب می شود، سستی و کاهلی در مبارزه با فساد را یک آسیب جدی به جامعه ارزیابی کرد و گفت: باید دست در دست هم تا اعتلای عدالت در ورزش و توزیع عادلانه ثروت ملی تلاش بی وقفه داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز