تغییر اساسنامه فدراسیون‌ها (۱۲)

علی‌نژاد: تغییر اساسنامه به پیشرفت ورزش کمک می کند

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۸:۰۰
کد خبر: ۲۸۴۵۹۲
علی‌نژاد: تغییر اساسنامه به پیشرفت ورزش کمک می کند
رئیس فدراسیون ووشو گفت: اطمینان دارم که اساسنامه کاملی ارائه خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد براساس قوانین فدراسیون‌های جهانی، اساسنامه فدراسیون‌ها را اصلاح و خلاهای موجود را برطرف کند.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا، درباره تغییرات اساسنامه اظهار داشت: تغییرات اساسنامه موضوع جدیدی نیست. اواخر سال 87 هم قصد تغییرات در اساسنامه بود که بدلیل مشکلات حقوقی و مشکل دو شغله ها این اتفاق نیافتاد. با توجه به مشکلاتی که در ورزش بوجود آمد این نیاز حس شد که اساسنامه بروز شود تا در حوزه های بین المللی مشکلی بوجود نیاید.

وی درباره اساسنامه جدید افزود: خود من هم ویرایش هشتم را که در سال گذشته تدوین شد، مطالعه کرده و نقطه نظرات خود را در این باره اعلام کردم. البته ویرایش نهمی هم آمده که من هنوز آن را مورد بررسی قرار ندادم ولی مطمئن هستم که حوزه معاونین وزارت ورزش بررسی های خوبی انجام داده و یک اساسنامه کامل تدوین و ارائه خواهد شد.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد کم و کاستی های اساسنامه قبلی گفت: جلسات خوبی از طرف معاونان مربوطه با روسای فدراسیون ها برگزار شده و به نتایج خوبی هم رسیده است.

علی نژاد درباره پیشنهاداتش برای رفع ایردات و اشکالات اساسنامه گفت: تغییرات اساسی نسبت به اساسنامه قبلی انجام شده و اصلا با آن قابل مقایسه نیست. البته ایراداتی هم وجود داشت که در صحبت با دکتر سجادی تمام مشکلات مطرح شده و به زودی با درایت مدیران ارشد وزارت ورزش، اساسنامه خوب و کاملی تدوین خواهد شد که به پیشرفت و رشد ورزش کمک شایانی خواهد کرد. البته نظر نهایی باید پس از اعلام نسخه تکمیل شده داده شود اما اطمینان دارم که اساسنامه کاملی ارائه خواهد شد.

  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز