محمدزاده: دربی تهران زیر ذره بین کمیته اخلاق قرار دارد

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۰۸:۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۸۴۶۶۱
محمدزاده: دربی تهران زیر ذره بین کمیته اخلاق قرار دارد
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: ناظران ویژه بطور محسوس و نامحسوس بازیهای باقیمانده از لیگ ها را زیر نظر دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اکبر محمدزاده در ابتدا گفت: با توجه به اینکه روز جمعه دربی تهران برگزار می شود به همین دلیل به بازیکنان و مربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران توصیه می کنم صرفا به مسائل اصلی و فنی بپردازند و نسبت به اجرای بازی جوانمردانه تمرکز کنند.

او ادامه داد: در واقع زیبایی دربی به کیفیت فنی آن است و هواداران هم برای دیدن بازی زیبا به ورزشگاه می آیند. لازم است از سرمبیان دوتیم تقاضا کنم که پس ازبازی از مصاحبه ها و اظهار نظرهای خارج از مسائل فنی خودداری کنند و اگر اعتراضی دارند آن را در کمیته های انضباطی و اخلاق بیان کنند و اینگونه ما هم در خدمت شاکیان هستیم و بطور کامل به شکایت آنها رسیدگی می کنیم.

رییس کمیته اخلاق در ادامه بیان کرد: امیدواریم روز جمعه شاهد رقابت سالمی باشیم و تماشاگران هم مراقب رفتارهای خود باشند چراکه تماشاگرنماها همواره حضور دارند و در صورت مشاهده مسائل غیر اخلاقی و انضباطی، کمیته انضباطی به مسائل ورود خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در بازی روز گذشته که پلی آف لیگ دسته یک بود دقت نظر زیادی داشتیم و بطور کلی در بازی های آخر فصل ناظران ویژه ما بطور حضوری و غیرحضوری اتفاقات این دیدار را مشاهده و به کمیته ارسال کرده اند تا مورد بررسی قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز