تغییر اساسنامه فدراسیون‌ها (۱۰)

قمری: اساسنامه باید وجهه بین‌المللی داشته باشد

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۵:۵۸
کد خبر: ۲۸۴۷۶۱
قمری: اساسنامه باید وجهه بین‌المللی داشته باشد
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تغییر اساسنامه قبلی واقعا لازم بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد براساس قوانین فدراسیون‌های جهانی، اساسنامه فدراسیون‌ها را اصلاح و خلاهای موجود را برطرف کند.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، درخصوص تغییراتی که قرار است در اساسنامه فدراسیون‌ها ایجاد شود، اظهار داشت: اساسنامه جدید باید با توجه به قانون و مقررات و شرایط فعلی کشور تنظیم شود. اساسنامه جدید باید وجهه بین المللی داشته باشد تا در مجامع بین المللی مشکلی برای ورزش مانند تعلیق بوجود نیاید.

وی درباره اشکالات اساسنامه افزود: یک عده عقیده دارند دولت نباید نظارت بر فدراسیون ها داشته باشد که به نظر من این نظر غلط است. وقتی دولت حدود 80 تا 90% مشکل بودجه ما را حل می کند چرا نباید نظارت بر فعالیت ما داشته باشد. کشورهای دیگر که دولت نظارتی بر فدراسیون ندارد به علت این است که خود فدراسیون ها مشکل مالی خود را حل می کنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد پیشنهاداتش برای اصلاح اساسنامه گفت: کارشناسان برای کم نقص بودن اساسنامه رایزنی انجام داده و تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اساسنامه کرده اند. باید تنظیم طوری باشد که کسی نتواند شیطنت کند که مشکل تعلیق بوجود آید و اساسنامه بتواند در مجامع بین المللی قابل دفاع باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز