تغییر اساسنامه فدراسیون‌ها (۹)

سلیمانی: تغییر اساسنامه به نفع ورزش است

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۵:۴۱
کد خبر: ۲۸۴۷۶۶
سلیمانی: تغییر اساسنامه به نفع ورزش است
رئیس فدراسیون اسکواش گفت: اساسنامه به‌ خوبی ‌بروز شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد براساس قوانین فدراسیون‌های جهانی، اساسنامه فدراسیون‌ها را اصلاح و خلاهای موجود را برطرف کند.

مسعود سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، درخصوص تغییراتی که قرار است در اساسنامه فدراسیون‌ها ایجاد شود، اظهار داشت: من پیش نویس اساسنامه جدید را مطالعه کرده ام. این که وزارت ورزش اراده کرده است که پس از حدود 15 سال تغییر در اساسنامه ایجاد کند موضوع بسیار مهمی است و نشان می دهد که وزارت خانه به رشد ورزش کشور اهمیت می دهد و برای پیشرفت آن برنامه ریزی کرده است. اساسنامه جدید با توجه به شرایط وزارتی و ساست های حکومت تنظیم شده و در آن تمام شرایط در نظر گرفته شده است.

وی در مورد کم و کاستی های اساسنامه قبلی و پیش نویس اساسنامه جدید بیان کرد: اساسنامه قبلی مشکلات زیادی داشت که مدت ها برطرف نشد. پیش نویس اساسنامه جدید هم در برخی موارد دارای نقوصی است که مطمئنا رفع خواهد شد چون فعلا در حد پیش نویس است و رسمی نشده است. به عنوان مثال نحوه تشکیل اتحادیه مربیان، بازیکنان، داوران و باشگاه ها در پیش نویس ذکر نشده که است. یا به عنوان مثال حداقل سن رئیس در اساسنامه جدید 40 ذکر شده و 5 سال نسبت به اساسنامه قبلی بیشتر شده است.

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان درباره پیشنهاداتش برای اصلاح اساسنامه گفت: مشکلات در پیش نویس جدید به خوبی برطرف شده است. رایزنی هایی هم در حال انجام است تا نقایص ریز آن برطرف شود. تغییر اساسنامه به نفع ورزش، وزیر و کمیته المپیک خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز