مجمع بدون حاشیه بود

رشیدی: تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به اهدافمان برسیم

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۷:۵۸
کد خبر: ۲۸۴۸۵۸
رشیدی:  تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به اهدافمان برسیم
رئیس جدید فدراسیون ورزش های رزمی گفت: ستفاده حداکثری از مجموعه خانواده این فدراسیون اولویت برنامه های من است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزشهای رزمی امروز در هتل استقلال برگزار شد و محمود رشیدی با کسب 29 رای از 40 رای به مدت 4 سال رئیس این فدراسیون شد.

محمود رشیدی در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید این فدراسیون اظهار داشت: باید در ابتدا از آقایان شعبانی بهار و دادگر بابت تلاش ها و زحماتشان و همچنین صبوری که به خرج دادند، تشکر کنم. مجمع بسیار خوبی بود و خدا را شکر بدون مشکل و حاشیه برگزار شد. هم از کسانی که به من رای دادند و هم از کسانی که به من رای ندادند، تشکر کنم. ما تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به اهداف و آمال فدراسیون ورزش‌های رزمی دست پیدا کنیم.

رئیس جدید فدراسیون ورزش های رزمی گفت: فدراسیون ما دارای سابقه 25 ساله است و همواره یک نگاه فرزندخواندگی به فدراسیون وجود داشته است، البته این نگان در حال حاضر تغییر کرده اما این مساله هنوز رضایت خانواده یک میلیون نفری ورزش‌های رزمی را تامین نکرده است. از شعبانی بهار به عنوان زمامدار معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش تقاضا داریم اتفاقاتی که برای فدراسیون ما افتاد، مجدداً مورد بررسی قرار بگیرد تا رشته‌‌های جدا شده به خانه خود باز گردند.

رشیدی در رابطه با برنامه هایش در فدراسیون ورزشهای رزمی بیان کرد: استفاده حداکثری از مجموعه خانواده این فدراسیون اولویت برنامه های من است و باید جذب حداکثری داشته باشیم. از همین رو سعی می کنم از وجود تمام کسانی که در این مجمع به عنوان نامزد ریاست حضور داشتند، بهترین استفاده را ببرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز