پیام رئیس فینا به مناسبت پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو؛

واترپلو قدیمی ترین رشته المپیک است

۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۵:۴۱
کد خبر: ۲۸۴۸۹۲
واترپلو قدیمی ترین رشته المپیک است
رئیس فینا به مناسبت پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو پیامی را صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیام دکتر خولیو سی مگلیون _ رئیس فدراسیون جهانی به مناسبت آغاز مسابقات توسعه جهان واترپلو به شرح زیر است:

باعث افتخار و خوشحالی من است که پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو که از ۲۴ تا ۲۹ می در تهران برگزار می‌شود را به شما معرفی کنم. پیش از این کویت در سال ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ و عربستان در سال ۲۰۱۱ میزبانی این رویداد را بر عهده داشتند. این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم ملی کشورهای مختلف دنیا برگزار می‌شود. کشورهایی که در حال تلاش برای پیدا کردن جایگاهی در بین قدرت‌های برتر واترپلوی جهان هستند.

در پنجمین دوره این رویداد چهار تیم از آمریکا، چهار تیم از آسیا، دو تیم از آفریقا و دو تیم از اروپا برای شرکت در این مسابقات به تهران دعوت شده‌اند.

استراتژی فدراسیون جهانی شنا (فینا) در اتخاذ سیاست‌های مربوط به رشته‌های آبی بر اصل یکپارچگی، اتحاد و ایجاد فرصت و موقعیت یکسان برای تمام کشورهای عضو فینا استوار است. هدف از برگزاری مسابقات جهانی توسعه شنا فراهم کردن فرصتی مناسب برای دوازده کشور است که بتوانند در فضایی عادلانه با تیم‌هایی در سطح خودشان رقابت کنند.

واترپلو قدیمی‌ترین رشته تیمی المپیک است که از سال ۱۹۰۰ در این رقابت‌ها حضور داشته است. مخاطبان، رسانه‌ها و شرکت‌های حق پخش تلویزیونی توجه فزاینده‌ای به این رشته ورزشی داشته و دارند. واترپلو حاصل توجه و تلاش ارزنده اعضای فدراسیون جهانی، شامل بازیکنان، باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و داوران است.

مسابقات جهانی توسعه واترپلو (فینا ترافی) یک ابزار مناسب برای گسترش و توسعه بیشتر در سراسر جهان است.

بدین وسیله تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از مسئولان فدراسیون شنای ایران که مسئولیت برگزاری این مسابقات را دارند، اعلام می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز