رئال‌مادرید ۱-۱ یوونتوس

دومین تساوی، دومین جام/ یوونتوس در فینال

۱۳۹۴/۰۲/۲۴ - ۰۷:۵۸:۲۱
کد خبر: ۲۸۵۰۰۲
دومین تساوی، دومین جام/ یوونتوس در فینال
یوونتوس با کسب تساوی 1-1 مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو و پیروزی 3-2 در مجموع دو دیدار، راهی فینال رقابت های این فصل چمپیونزلیگ شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان کارلو آنچلوتی پس از تساوی با والنسیا و از دست دادن لالیگا در برابر یوونتوس در حالی که می توانستند با پیروزی یک گله در این دیدار به فینال ‏برسند با تساوی 1-1  فینال اروپا را نیز از دست داد.

رئال از همان ابتدای کار بازی را با حملات پی در پی آغاز کرد. بعد از یکی دو ‏موقعیت نصفه و نیمه، رئال سرانجام در دقیقه 23 به گل رسید. خطای جورجو کیه لینی روی خامس، یک ‏ضربه پنالتی نصیب رئال کرد که کریس رونالدو، آن را تبدیل به گل اول بازی کرد.‏

با وجود حملات فراوان رئال نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

تیم یوونتوس که خود را حذف شده می دید نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد  و خیلی زود به گل تساوی رسیدند. خطای راموس، یک ضربه آزاد نصیب ‏یوونتوسی ها کرد. توپ ارسالی، بعد از یک رفت و برگشت، به موراتا رسید و او هم با ضربه ای چکشی، ‏کاسیاس را مغلوب کرد.‏

رئال مادرید که می دانست این تساوی هم مانند تساوی برابر والنسیا به حذف آن ها می انجامد در دقایق پایانی حملات خود را شدت بخشید اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و نتوانست به گل دوم دست پیدا کند. البته در این بین، یوونتوسی ‏ها هم این فرصت را داشتند که به گل دوم برسند. اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد ‏و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ نتیجه ای که یوونتوس را راهی فینال کرد تا در برابر بارسلونا بازی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز