زمانی نتیجه خوبی می گیری که بهتر بازی کنی

کواچ: فقط لباس ایران را بر تن داشتیم/ باید ذهنیتمان را عوض کنیم

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۵:۵۶
کد خبر: ۲۸۵۱۳۸
کواچ: فقط لباس ایران را بر تن داشتیم/ باید ذهنیتمان را عوض کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید بیشتر و بهتر کار کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتقاد دارد ملی‌پوشان کشورمان در دیدار با فنلاند در 3 ست اول بازی خوبی ارائه نکردند.

پس از شکست سه بر صفر ایران در نخستین دیدار مقابل فنلاند اظهار داشت: در سه ست اول خیلی بد بازی کردیم. ما فقط لباس ایران را بر تن داشتیم. باید بیشتر و بهتر کار کنیم، چرا که ما در زمین معرفی می شویم و بازی مان را در زمین نمایش می دهیم.

وی افزود: این اولین مسابقه دوستانه ما بود. یک بار دیگر سعی خواهیم کرد. شما می دانید که ما برای چه اینجا آمده ایم. به بهتر و قدرتمندانه بازی کردن نیاز داریم. باید ذهنیتمان را برای بهتر شدن عوض کرده و سخت کار و تمرین کنیم.

بوبان در خصوص ست های چهارم و پنجم که با توافق سرمربیان دو تیم برگزار شد و در آن ست تیم دوم ما به زمین رفت و یک ست را برد و یک ست را واگذار کرد، افزود: تیم دوم سخت و با قدرت بازی کرد. آنها با توان بیشتری به میدان رفتند و جگندگی بیشتری داشتند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص تیم ملی فنلاند گفت: فنلاند تیم خیلی خوبی دارد. من این را از قبل هم می دانستم. پیش از این تمرینات زیادی داشتند و سخت کار می کنند. فنلاند تیمی است که با دقت بازی می کند و شما زمانی نتیجه خوبی می گیری که بهتر بازی کنی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز